19.9.14

Silent Hills

Silent Hill ile geçmişim PS1'in en şatafatlı dönemine kadar gider. SH raflara yeni çıkmış ve ben henüz ilk kez bir survival-horror oyunu tecrübe ediyorum. Daha ilk yaratıkta elde bir şey yok, ölüp ölüp duruyorum ve oyunu sürekli yeniden başlatıp geçmeye çalışıyorum bölümü. Daha sonra zaten orada ölmek gerektiğini öğrenince insan hayran oluyor haliyle oyuna. Hele ki daha ilk chapter sonunda, okulun bodrum katındaki o ilk boss'u öldürünce "oyun bitti" sanmış ve çok sevinmiştim, tabii sonra oyunun henüz başında olduğumu anlayınca işler değişmişti. 1 hafta bana soğuk terler döktürmüştü SH.

SH3'ten bu yana ilk kez bu kadar umutluyum seriden, eminim ki sıçırtıcak ve koca koca adamlar altına bez bağlayarak Silent Hills'i oynayacağız. Kojima sağ olsun. Sadece konsept videosuna bakın, doymazsanız PS4'teki P.T. demosuna bir göz atın hele.

Tepkiler: