17.4.14

Bu Bir Zaman Denizi, Biz Nereye

Türkçe pop filan dinlediğim yoktur ama Tarkan'ın da yeri bünyede ayrıdır bak. Her albümünü her parçasını savunmam, ama adam cidden star, hakkını da veririm. 1994'te Aacayipsin kasedinin girmediği Türk hanesi kalmamıştır sanırım. Yine Sensiz gibi bi albümden sonra tam tersine şaşırırdım. Kıl Oldum Abi dönemlerini çok net hatırlayamıyorum ama Aacayipsin'i daha net hatırlıyorum. Yaş 11, daha ergenlik bile yok, ne duysan diline dolanıyor. Ve her yerde Tarkan çalıyor. Her yerde! Malum şarkıların dışında bi bakıyorum kasete, Biz Nereye diye bir parça var lan ve "farklı" bir tonu var. Kaset dayımın, diyorum bu ne ya, üzerine kayıt mı yaptın filan. Söylüyor işte Tarkan'ın işte kimin olcak diyor. Tabii daha bünyede böyle rock hard, rock free ruhu filan yok ama kan çekiyor işte. Rıza Erekli'nin büyüsü, Gür Akad'ın efsane solosu, Tarkan'ın rock boğazı filan derken Kış Güneşi'nin arkasından Biz Nereye hala en sevdiğim Tarkan şarkısıdır. Tarkan için de ilk ve tek zaten...

Tabii yaş 14 filan olunca rezilliklerime de alet olmuyor değil şarkı. Birkaç kızın defterine gizlice sözlerini filan yazmışlığımda vardır :) "Bin ses buldum isminde, bin renk buldum yüzünde..." rezillik ahahah

Tepkiler: