9.8.13

From One Second To The Next

Sizi bilmiyorum ama ben araç kullanırken bir yandan da telefonundan, tabletinden bir şeyler kurcalayan, yazışan insanlara oldukça sinir oluyorum. Arkadaşımsa uyarıyorum, taksiciyse sürekli yüzüne bakarak derdimi anlamasını umuyorum, uzatırsa belli ediyorum. Bunu da bir şeyi öğretmek amacıyla yapmıyorum, bunun zaten yapılmaması gerekiyor. Araç kullanmak kendiniz kadar yayalara karşı da (hayvanları kapsayacak şekilde) sorumluluk yüklenmekte. Ufak bir dikkatsizlik, hata, arkasında çok fena hikayeler getirebiliyor. Yazışma nedeniz her ne ise, cidden BEKLEYEBİLİR.

It Can Wait Belgeselleri kuşağında kamerasını ve mikrofonunu bu ölçüde kayıp yaşayan ailelere açan Werner Herzog, 35 dakikalık belgeselini yayınladı. From One Second To The Next adındaki belgesel, araç kullanırken yazışan sürücülerin hatasından kaynaklı kayıpların, ailelerinde ne tip tahribatlar, hikayeler bıraktığını en derinden yansıtıyor. İzleyin, izletin.
Tepkiler: