13.8.13

1993 Metallica İstanbul Konseri

Yaş 10, hayal meyal hatırlıyorum Metallica ilk kez İstanbul'a gelmiş hem de stadyum konseri, TV'de haber programları haber yapıyor ve çevre ilçelerde elektrik kesintisi olabiliyor diyor gösteri yüzünden. Bunu izleyen ben "oha be artık nasıl bişiyse filan" diyorum, metallica dediğin nedir, stad konseri nedir hiç bilmeden, boy desem 20cm zaten. Tabii çevrede beni o konsere getirecek birisi de yok. Çok sonra internet ile öğreniyorum "efsane konser" olduğunu ama onun için de adam gibi görüntü yok, hurafe, abartı sanıyor insan haliyle ama geçenler biri sağ olsun acayip dua alacak bir iş yaparak o konserde 90 dakika koydu Youtube'a. Görüntü ve çekim tarzı bugüne bile taş çıkarıyor, en son model telefonla bunun yarısı güzellikte görüntü alamayan dallamalar düşünsün orasını. Ama atmosfer cidden abartılmasının da hakkını veriyormuş. 2000 sonrası hiç bir Metallica konseri böyle değil valla. Sahnede makine gibi, kütür kütür çalıyorlarmış. Jason farkı da muazzam.

Tepkiler: