19.5.13

acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir

18 veya 16 yıl önce, emin değilim, bi yakın akrabamının kızı ergenliğinin de cesaretiyle sevgilisine kaçıyor. "beni ona verin, intihar ederim" diyor. ediyor da. baktılar kız ciddi, kendi bilir diyor ailesi, veriyorlar. halen evliler, sorun yok, ama o kaçışından sonra babası onu geri alıp eve geri getirdiğinde odasında sürekli Sezen Aksu dinlediğini hatırlıyorum, zır zır ağladığını filan. bi yandan cidden öyle odun bir adam için bunları yapıyorsa seviyor demek ki diyorum, bir yandan da Sezen Aksu ile tanışıyorum.

Böyle yanık yanık sesiyle, hiç bir derdi olmayan, ergenliğe hazırlanan benim bile canımı yakıyor, kızı hayal bile edemiyorum. o günden sonra pek çok kez karşıma çıkıyor Sezen - ki Türkçe sözlü müzikle aram hiç iyi olmamasına rağmen. Bu yüzden bünyemdeki Sezen Aksu gerçeğini inkar etmiyorum. Herkes gibi ben de ufak bünyeli bu kadının bunları nasıl yazdığını merak ediyor, teori üretmiyorum, keyfine bakıyorum. Canlı da bir kez izledim, cidden ebe sikebiliyor. Şansınız varsa, izlemeyin derim -_-

 
Tepkiler:

0 yorum :