14.4.12

sakla zamanı, gelir...

bugün yine dolaplarımın derinliklerine girdim. Sebep? Beton çivisi lazım, kesin dolabımda vardır! Tabii giriş o giriş. Saatlerce çıkamadım. Bi dolu çöp çıkardım yine. 10 yıllık faturalar vardı ya, niye saklamışsam.

biriktirme konusunda kendimde sevdiğim tek şey; konser biletlerini genelde atmam. insan bir süre sonra unutuyor ne izledim, izlemedim, o günün öncesi ve sonrasını hatırlamak ise uzak bir ihtimal, ama o günlere insanı döndürecek bir neden bulunursa, örneğin o günden kalan bir bilet gibi, neden olmasın... sonra dünmüş gibi hatırlıyorsunuz. yani böyle bir şeye kalkışmadan iki kere düşünün... şöyle birkaç tane anlamlısını yan yana koyim dedim:


Ha bir sürü cep telefonu faturamı da atmamışım, dökümleri de duruyor, yıl 2003, 10. ay, bakalım kimleri aramışım dedim...

o günlerde de turkcell çok kazıkmış ya.


sonra liseden mezun olmadan kim bana ne yazmış diye baktım, gerçi 1-2 yılda bi bakarım, bu sefer garip geldi çoğu nedense. halen en iyi arkadaşım olanın yazdığını kendisine yolladım, hatırlıyo musun bak bu yazdığını diye, ahahah hatırlayamadı tabii, "günaydın yarışı" neydi ya diyo :) ergen-stayla işte. nerden nereye pehh

30'uma kadar ne kadar nostalji varsa bitirip kurtulmak istiyorum merak etmeyin :)
Tepkiler:

2 yorum :

Ledlebi dedi ki...

turkcell hala kazık. Sadece artık çaktırmadan kazıklıyor.

Volkan dedi ki...

turkcell kazık ve ötesi resmen, ben çakıyorum da, ama alışkanlık işte bırakamıyorsun da kolay kolay :/