17.2.12

ne dinlesek?

valla bi milyon tane şey birikti dinlenecek, hangisine ne zaman fırsat gelecek bilmiyorum ama son günlerde şu üçlü epey canımı sıkmayı! başardı. En derininden öneririm:

Lana Del Rey - Born to Die:
2011 Adele'nin yılı olmuşsa 2012 de Lana Del Rey yılı olacak şüphesiz. Video Games single'ı harikaydı, gördük ki albüm de süpermiş. Boş yok, ama şu aşağıdaki şarkı tam taşaklara tekme olmuş ya. Come and take a walk on the wild side ile başlayan nakarattaki vokal melodisi karşısında saygıyla eğiliyorum.İnsanı alıp uzaklara götüren bi yapısı yok mu şimdi şu şarkının?




Anathema - The Begining of the End:
Durun kaçmayın! Klişe bir Anathema şarkısı yok nihayet karşımızda. Hatta eski Anathema geri dönmüş, ebemizi sikmeye yemin etmiş diyebilirim. O gitar solosuyla sevişilir o kadar net konuşuyorum!



Paradise Lost - Crucify:
Tragic Idol çok süper olacak artık hiç şüphem yok! Jilet takımlarını aldık, bilekleri hazırladık, albümün çıkmasını bekliyorum. Elcaazlarımla upload ettim, götü sıkı olanlar dinlesin.

 
Tepkiler:

2 yorum :

Jove dedi ki...

lana del rey iyi hoş da o canlı performanslar nedir ya.

Volkan dedi ki...

evet ya :) live tarafı yok resmen. çömezliğindendir düzelir diye umutlanmak istiyorum.