11.1.12

try to be bad

iyi bir insan ol ki birileri sana kolaylıkla kötülük yaptığında hem işi kolay olsun hem de sen ona kötülük geri kötülük yapmamış ol ki içi rahat etsin sonrasında...


doğru söyle ki işi yalan dolan olanlar söylediklerini araştırmakla vakit geçirmesin, doğru söylediğini bilerek huzurlu uyusunlar...


kin güdme ki yiyeceğin kazıkları hemen unut, yenilerine hazırlan; zaten iyisin, kazık yer durursun, boşver, iyi bir insansın sen sonuçta...


her aklına gelen doğruyu söyleme ki milletin yolu yordamını, planlarını bozmayasın, evde tek başına duvara karşı söyle ama...

sevdiğin şeyi yapıyorsan sus, sus ki seni daha güzel sömürsünler, sonuçta mutlusun sen kasma, çalışmaya geldin sonuçta dünyaya...


armutsan dibine düş, düşmessen dışlanır, çok daha iyi bir meyve olsan da sevilmezsin, mümkünse baban gibi ol da şaşırtma milleti...


kibar ol insanoğluna, üzme kötü insanları, bak onlar seni düdükleseler de, en azından kibarlar, onlardan daha kaba olmamalısın sayın iyi insan...


ve affet hep. bırak onlar kötü olsun hep. sen onlar gibi olma. ama affet. affetmek erdemdir demişler insanlık kitabında! hayat devam ediyo, geçmişte yaşama, unutsana olm, affetmeyerek sağlığından mı olacaksın bak? Affetmemek karaciğer sorunlarına yol açar sonra görürsün...


Bazı güzel davranışların, hep olmamız istenen insan modellerinin de aslında kötü insanlar tarafından oluşturulduğunu, böylelikle bir köşede iyi iyi yaşayarak onlar için tehlike arz etmediğimizi, böylece planlarını bozmadığı düşünürüm bazen. Akrep burcu olmanın getirdikleri der sustururum iç sesimi akabinde. neyse ki "affetme" dışında henüz diğer problemlerim yok. Öleceksem zaten karaciğerim yüzümden öleceğimi bigün, biliyorum.

gideyim ya artık ben
Tepkiler:

3 yorum :

imge dedi ki...

bu bana nedense baştan beri oluyo senin blogunda.pek çok kez olmuştur.bir şarkıyla yada filmle yada herhangi bi şeyle o gün tanışıorum yada üstüne çok kafa yoruyorum.o gün bloguna göz attgımda mutlaka o 'şeyle' karşılaşıorum.:)mogwai'de de oldu aynısı:))

imge dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Volkan dedi ki...

hmmm... kalp kalbe nedir, veya onun gibi benzer atasözlerimiz söylenmiş bu tip durumlar karşısında :) mogwai öper bu arada -_-