28.1.12

meragger

blogger işi temelde çok acayip, ambalajıyla da çok süper bişi gerçekten. nerdeyse 3.5 yıl olacak blog açalı ve sıkıldığım söylenemez. o kadar çok yazar tanıdım ki, hesaplayınca manzara korkunç. ama tabii ben o kadar insan-sever biri olmadığım için birkaç tanesi hariç hiç biriyle temasta değilim artık.

lafı şuraya getireceğim. hatırlıyorum ara ara, burada yorumlarla olsun, maille olsun takılan, arada bir fikrini, görüşlerini, nefretini, sevgisini dile getirenler vardı. şimdi hiç biri yok, sadece burada değil, "orada da" yoklar ve bilmiyorum bunu okurlar mı ama anladım ki kimseyi unutmamışım. merak ediyorum arada; şu anda hangisi, kim, nerede ne yapıyordur... Pek çoğu artık blog yazmıyor hatta hesaplarını kapatmışlar. Dertli olanlar dertlerini yenmişler mi, mutlu olanlar hala mutlu mu, yoksa işler tersine mi dönmüş yoksa herkes aynı mı... umarım iyisinizdir.
Tepkiler:

0 yorum :