15.9.11

artık olmayan notlar

buraya yazmayı unutmuşum. bugün neler hissediyorum, gelecekte görsem fena olmaz.

kafamın bozulduğu bir gün tüm notlarımı yok ettim. sonsuza kadar. ortaokuldan geçtiğimiz aya kadar ne kadar aldığım not varsa artık yok. çoğu bir hikaye başlangıcı, bazıları sonu, senaryo taslağı, title'lar, anılar, hayaller, denemeler, iş yapacak projeler, fikirler, film ve oyun adları, şifreler, tarihler, telefon numaraları,adresler, cart ve curtlar. Artık yoklar. Varlar elbette, bazılarını hala hatırlıyorum ama not almıyorum tekrardan. Anca benim hatırladığım benimle beraber gelsin.

Muhtemelen notlarımı attığım için gelecekte çok pişman olacağım. Cidden olacağım, ama gelecekteki ben bana o zaman kızmaz sanırım. Çünkü insan kendisini biraz daha özgür hissediyor. Yanında taşımasan da o notlar kafanın bi tarafında ağırlık yapıyorlar. "notlarım var" diyorsun ve beyin ondan sonra eteğindeki taşları hesaplamaktan su kaynatıyor. Hesaplama sonrası onları tekrar yaşıyorsun. Geliştirmek istiyorsun. Ama zaman olmayınca durduk yere bir acı saplanıyor kafana. Ama şimdi rahat. alınmış notların olduğunu bile hatırlaması gerekmiyor, değil o notların neler olduğunu.

Böyle de hastalıklı düşüncelerim var işte. Bana ait yansımalara bile bazen tahamüllüm yok, değil başka bir insan oğluna.
Tepkiler:

2 yorum :

7.oda dedi ki...

kendimi senin yerinde bunu yapmış olarak düşünemiyorum.. düşüncesi bile nefes almamı zorlaştırıyor.
çok cesursun!

Volkan dedi ki...

cesurluk mu ahmalık mı korkaklık mı bilemiyorum şu anda :) ama önermediğim bir davranış olduğu kesin.