15.7.11

turbo lover

Judas Priest de bitti gitti geçtiğimiz günlerde. Artık emekli olma arefesindeler ve bunu da son bir tur ile süslediler Scorpions benzeri. 2008'deki anısı kötü Judas Priest konserinden pek bir şey anlamamıştım. Zaten grup da durgundu, ama bu final konserleri muazzamdı. Resmen büyü saçtılar sahneden. Müzikte 40 yılı devirdiler ve milyonların gönlünde taht kurdular. Milyonlar Judas Priest ile büyüdü, onlarla eğlendi onlarla üzüldü onlarla sevişti. Ve artık yoklar. Bir daha izleyemeyeceğiz. Bu bilinçle sahne önümdeki yerimi almış, aval aval bakıyordum Halford'a. A touch of evil'ı yine canlı dinleyemedik ama Diamons & Rust ile hüzün ritüelimizi yerine getirdik. Bu sefer güzeldi anısı.

Limp Bizkit denildi mi benim aklıma bir anı gelir, o da kötüdür, umarım Cumartesi bunu da tam tersine çevireceğim, Behind Blue Eyes çığırmak gerek bazen...

judas konserinden çok net bir kayıt:

Tepkiler:

2 yorum :

7.oda dedi ki...

Judas kesinlikle muhteşemdi !

(Bu arada ben de sahne önündeydim.. whitesnake in başlarında gelmiştim konsere)

Volkan dedi ki...

hadi ya, merhabalaşaydık tüh :(