19.7.11

Rock n Coke'da neler oldu?

Çok şey olmadı tabii, ama ben iyi hasta oldum, hala yataklardayım, dedim bari bişiler karaliyim. At gibi terle, üzerine rüzgar ya, yetmedi soğuk su iç, e hasta olmazsın da ne olsun Volkan? Salak volkan...


Efenim şimdi RnC'ye öyle tüm grupları izleyeyim de ihya olayım diye gitmedim. İzlemek istediğim grupları izleyip zevkten dört köşe olma niyetindeydim ve oldum.

Önce Motörhead. Çok hayranları değilim. 5-6 parça dışında hastası olduğum bir olay da yok ama Lemmy büyük adam, rock n roll tanrısı kesinlikle. Tuttum milleti kolundan en öne kadar ilerledik. Babalar bir çıktılar sahneye, taklır takır çaldılar. Dersin ki 3 değil 7 kişi var sahnede. Sahnesi dolu doluydu Motörhead'in. Bir çocukluk rüyası gerçek olmuştu. Adrenali yüksek bir büyü gibiydi. Yer yer kudurduk ama abartmadım ben. Ha bir de şey; azılı Motörhead hayranlarının IQ'sü yemin ediyorum 50 filan. Fanı olsaydım da soğurdum zaten.

Son 2 parça, Ace of spades ve Overkill:


Motörhead indi sahneden, haliyle en önü bırakmak olmazdı hem Limp Bizkit o gün orada olmamın asıl sebebiydi. Bekledik epey. Ergenken, öyle azılı metalci değilken Limp Bizkit dinler teytey zıplardık. Şimdiki ev arkadaşım o zaman alay ederdi, o ne lan solosuz grup mu olur diye, gerçi hala ediyo ama ahahah, biz de ayşe ile ona inat dinlerdik, rolling rolling el hareketi filan yaparaktan. Ergenlik hayaliydi, gerçek oldu!

Aga o ne gaz, o ne adrenalin, o ne sahne duruşu, o ne gitar tonları! Ben hayatımda böyle eğlenmedim, böyle yorulmadım. Break Stuff filan çalınırken kendimdne geçmişim. Fred bi ara önümüze geldi, verdim elimi, tuttu ama sonra bir yığılma oldu düşüyorduk yüzlerce kişi aynı anda. Yani 10 yıl önce gelseler bu kadar azamazdım, bu yaşta helal olsun dedim kendime volki, ayrıca Fred de hiç yaşlanmamış, hala o sayko bakışlara ve hareketlere sahip. Wes Borlend de ilk kez gördüğüm özel makyajını yapmıştı. Kafanın yarısı beyaz, yarısı siyah, darth vader gibi çıktı. Öküzler gibi de çaldı.
Şöyle de 2 video koyayım, tempoyu biraz yansıtıyor ama içerideki atmosfer bunun 4-5 katı fazlasıydı. (biri burnuva vurdu, birinin parmağı gözüme girdi ama yılmadıımmmm :))





İkinci gün Skunk, Mogwai ve Moby için gittik. SA harikaydı ama millet sıcaktan baymış olduğu için pek katılamadı konsere, ablam yine de çoşkuluydu bi ara milletin üzerine atladı.

Mogwai öncesi OGZ ahalisi de cemaate katıldı. Ölümüne Mogwai'ciyiz! ama önce Serpil'le bütün lunapark aletlerine bindik. Crazy dance olan zımbırtı çok fenaydı, resmne boynum çıkıo sandım ki hala ağrıyor :) Kusmaktan da zor anda yırttım ama Vortex'e de binip tepe taklak olmayı bildik :)

Mogwai geç çıktı, epey sıkıldık, hatta bu yüzden Travis'in son 4 şarkısını kaçırdık ama sahneye çıktıklarında unuttuk gitti her şeyi. Ben ilk kez izledim Mogwai'yi canlı canlı. Albümlerden daha fena yapıyormuş. Bütün o bilinçaltını ortaya çıkarıyor, üşütüyor, melodiler bir şey anlatıyor, özletiyor, doyduğunu hissediyorsun resmen. Yani bu müzikse bizim Türkiye'deki müzikler ne? Duman ne? Kurban ne mk? Daha önce hiç bir konser sonrası ufak, karanlık bir odaya gidip sesim kısılana kadar bağırma isteği yaşamamıştım. Mogwai bunu yaşattı bana, bir kere daha hastası oldum. Aşağıdan Hunted by A Freak performansını dinleyin derim.



Mogwai bitti gitti, Moby çıkana kadar Vodafone çadırına bakalım dedik, oo mllet kopuyo burda tısstıss diye daldık. Hay dalmaz olaydım. Resmen Ex yuvasıymış. Anlaşmışlar mı nedir, neyse ki kibar bi kişiliğim olduğu için :) güzelce sıyrılarak ana sahneye attım kendimi.

Sözde yorgunum, Moby'yi sadece dinleyeceğim. Peeh. Sevdiğim bütün parçalarını peş peşe çalınca haliyle durmak yalan oldu. Hayatımda bu kadar dans etmemiştim sanırım (ki bölece kendime bir Fatality çekmiş oldum).






Müziğe ve insana doydum valla. Özellikle insan kısmına. Ben epey insan tanıyormuşum lan filan oldum sık sık. Sıkıldım yani naber yahu nerelerdesin demekten. Herkes oradaydı, herkes, birkaç kişi hariç.
Tepkiler:

2 yorum :

imge dedi ki...

pek özendim..pis!
burnun ve gözün hala sağlamsa sorun yok ama:))

Volkan dedi ki...

ehehe ^-^

göz ve burun sağlamdı en son baktığımda :) sorun yok, artık bi dahakine sen de eller havaya yapcaksın :)