26.6.11

fuck your democracy

çoğunluğun dediği olur dediler, halkın seçimi dediler, demokrasi dediler, dağdan aşağı inin mecliste konuşalım dediler, sesinizi dinleyelim dediler, masada anlaşalım dediler... Yalan söylediler. Haliyle sesini sokakta duyurmak istediler ama ona da izin vermediler. Bugün TV'lerinize yansımamış fena şeyler oldu Şişli'de. Ben de başka amaçla o taraflarda olduğum için olaya denk geldim, gördüm ki orta çağ kafa tası avcılığı kostüm değiştirmiş devam etmekte ısrar ediyor.

Aşağıdaki video umut kırıcı, karamsar bir tablo her zaman olduğu gibi. Zaten hafif bir olay bile sayılabilir, çok daha fenalarını gördü bu gözler ama ortalara doğru kucakta bir çocuk taşınıyor. Allah'tan o çocuğa bir şey olmadı diyorum. Bir çocuğun varlığı kadar yokluğu da çok şey değiştirir. Özellikle ağzınızı kapatmak istiyorlarsa. Ayrıca lütfen "orada çocuğun ne işi var ama!" tarzı salak yorumlar yapmayın...

kulaklarda şu cümle kaldı Sırrı Süreyya'dan  "alın lan canımızı.başka da ne hüneriniz varsa yapmazsanız namertisiniz, namert oğlu namertsiniz. gelin lan hele, ölümden öte köy var mı?"

Tepkiler: