21.6.11

Bir Sonisphere daha bitti

evet, geçen sene olduğu gibi bu sene de ayinimizi tamamladık. Şu anda tam bir tuğlayım, demirdökümüm. serçe parmağıma kadar her kemiğim ağrıyor ve minik minik yürüyebiliyorum. Fazla dağıtmışız galiba :)

Götüm kadar yere 12-13.000 kişi iyi sığdık valla ama pancar gibi de yandık. Organizasyon bu kadar kötü olamazdı, ona girmeyeceğim ama gruplar enfesti.

Mastodon'u kaçırdım, ama ilk kurşun In Flames'ten geldi. Cayır cayır çaldılar bizi de hophop delirttiler. Sahne önünde (o ara) olmadığım için pek göremeyip az duydum ama görebildiğim kadarıyla bile yetti. Gerçi adamlar önceki gün Dorock'taydılar, epeyce içince de konser gününe mal gibi kalkmışlar :)



Come Clarity:



Yeni albümden Deliver Us'ı pek temiz çaldılar (yalan yok, nakarata hastayımmmm)



Arkasından Alice Cooper rock n roll dersi verdi. Karşımızda dede beklerken gençlere taş çıkaracak bir performans ortaya koydu. Her şarkıya harika şovlar düzenlediği gibi School's Out ile another brick in the wall'u çok iyi harmanladı. aklımıza Serdar dallaması geldi tabii ki :D

no more mr nice guy'ı sahibinden dinlemek orgazm nedeniydi:




Frankestain da çok zevkliydi, sonlara doğru da zaten kendisi geldi gulyabani gibi :))




ve tabii ki Poison. çekim arkalardan olduğu için öndeki azma durumları pek gözükmüyor ama çok tepiniyorduk o sıralar :)




VEEEE Slipknot... Şu an odun gibiysem bunlar yüzünden. Muhteşem giriştiler. muhteşem bitirdiler. sağlam moshpit döndü. adamlar tam ruh hastasıymış onu da gördüm. palyanço sık sık seyircinin içine atladı, yetmedi kaç numara artık görmedim ama en soldaki platforma çıktı, seyircileri çağırıp üzerine atladı sırt üstü. sahnede zaten bir birlerinin üzerine tırmanıyorlardı. DVD'lerindeki kadar keyif aldım ama çok pis bir sırt ağrısı ganimetim oldu.

(Sic) ile girdi abiler. pogonun olduğu yerden biraz uzaktaydım, ortam süperdi, boynumdan ilk kas o anda koptu




Spit it Out tabi ki en eğlendiğimiz parçaydı. Herkesi çömeltip aynı anda zıplattırdı. bu video zıplama kısmı değil davul şovu görülüyor:


şuradan spit it out'u baştan sonra görebiliyoruz. ben de bu kadar yakındım sahneye:


Sahneden epey uzaktkai platforma kadar gidip atladı hayvan!


Sonra çok yorulunca durulduk tabii. Maiden vakti geldi çattı. Sağ taraftan kibar kibar izledik jediları. İlk maiden parçasını sanırım bundan 13-14 sene önce dinleyip büyülenmiştim, her klasik parçalarından biraz duygulandım konserde ama yorgunluktan odaklanamadım pek. Yine de 2. yarı tavaf ettik, hacı olduk, number of the beast, hallowed be thy name, running free derken bir de baktık bitmiş bu yıl da, üzüldük...

The Trooper çaldığında herkes transa girmişti:


vazgeçilmez hit Fear of the dark. Sesimiz kısılana kadar çığırdık (kalabalığı görmek adına en iyi video)




tonla eski dostu gördüm. öpüşmekten sıkıldım bi ara, yeni arkaşlar da ordaydı, görmek istemediklerim de ordaydı. Zaten ufak bir zümreyiz ama bir araya gelince epey oluyormuşuz onu da görmüş olduk.  \m/\m/\m/\m/

Tepkiler:

2 yorum :

bahar dedi ki...

vay arkadaş, gidemedik ama slipknot videolarını izledik burdan :/ vay arkadaş...

Volkan dedi ki...

harbiden de "vay arkadaş"lık bir durum söz konusuydu :) üzüldüm adına :/
En et kafa maidencılar bile şovlarına hayran kaldılar.