2.6.11

ben küçükken - mim

sevgili imgejan mimlemiş beni. pek mimcibaşı olduğum söylenemez ama madem sıkılıyorum, geçeyim konuya :))  ben küçükken ..... sanırdım''lı cümleler dizisi.


ben küçükken Resmi Gazete'yi, bildiğimiz bayilerde satılan bir gazete sanırdım. Hatta bir kere istemişliğim de vardı da sonra noldu hatırlamıyorum :)

ben küçükken ikiz çocukardan birine iğne batırdığımda diğerinin de canı yanacağını sanırdım. Batırdım. Yanmadı. Ben kazandım ihi

ben küçükken çok süt içersem çok uzun boylu olacağımı sanırdım. bir ton süt içmeme rağmen anca bu kadar işte.


ben küçükken kara kedinin uğursuzluk getirdiğini sanırdım. her gördüğümde saçımı çeker tütütü yapardım.

bir diğer batıl inancım da gece ağaçlık bir alanda ağaç dibine işersem cinlerin peşime takılacağı yönündeydi. neredeyse sidik torbam patlıyordu lan tutmaktan, allahsızlar...

ben küçükken çok güzel kadınların gerçekten de işeyip sıçmadığını sanırdım. kol gibi sıçtıklarını anladığım günkü travmamın etkileri hala üzerimdedir.

ben küçükken sokağa çıkarsam gerçekten de beni kaçıracaklarına inanırdım. Annem "yok oğlum, şaka yaptık, yok öyle bişi, artık çık bak yaşın kaç oldu" deyince bir daha eve girmedim.


ben küçükken elektronik cihazların parçalarına çok meraklıydım. bir dünya ıvır zıvırım vardı. eğer yeterince kabloyla bunları bir birine bağlarsam bir robot yapabileceğimi sanırdım. hurda bir arabanın aküsünü, farlarını, direksiyonunu araklamışlığım vardır.

ben küçükken parizyen çoraplardan içeri hava geçmediğini sanırdım. bir keresinde annemin çorabıyla oynarken (annemin eşyalarıyla oynardım bazen karı gibi evet :P)) bunun gerçek olmadığını anladım. Anladığım bir şey de o gün ilk cinsel arzu objemi de keşfetmiş olmammış. Güzel bir çorap hala tahrik eder ulan beni :D

küçükken iki komşu kızıyla da evlenmek ister ve evleneceğimi sanırdım. çok umutluydum. kim bilir neredeler şimdi. kesin fok gibi olmuşlardır.

evimizde ruhların olduğunu sanırdım. ahşap evin genleşme seslerini o zamanlar böyle yorumlardım :D

küçükken çok çakal, çok zeki, çok kurnaz ve çok sapık olduğumu sanırdım. her halde sanıp da doğru olduğum tek şey buydu :P
Tepkiler:

6 yorum :

imge dedi ki...

hahaha:D:D kramp girdi ya gülmekten:D:D
bir mime maksimum bu kadar gülünebilirmiş onu anladım. dahası öldürür:p

ikiz çocuklara bittim volkan ya:D
bide ne çok ruhlu cinli inançların varmış:D

güzel kadınlara tuvalet olayını yakıştıramamanı anlıyabiliyorum ama:D
bide mimcibaşı değilim diorsun.olmalısın bence!!:))

Volkan dedi ki...

:)) güldüysen iyi, sevindim :):)
evet ya benim çok ruhsal innaçlarım vardı eskiden :D maşallah manyak bi sülale olunca ahaha :D

mimcibaşı olmam ya, sonra hakkımda çok pis şeyler yazıyorum böyle rezil oluyorum :P

imge dedi ki...

evet aslında haklısın..kendin hakkında çok şey yazmışsın. çoraplar moraplar:P:D:D

hep kapalı kutu ol sen e mi?
aman yazma kendin hakkında:)) cıkcık!! töbe ya:D

Volkan dedi ki...

ahahha çoraplar kısmına takılacağını biliyordum :PP

kapalı, minicik bir kutuyum ben ^_^

Sessizliğin Ritmi dedi ki...

Südyenimin askısı gözükünce bir erkek arkadaşım tahrik olduğunu,dikkat etmemi söylemişti. :) ama çorap çok fantastik bir şey.Garip.Güldük. :)

Volkan dedi ki...

valla çorap, südyen askısının yanında daha mantıklı kalıyor ya :) çorap rulzz :P