2.5.11

Incubus - Adolescents

2 perdelik bir rüyaydı
ilkinde ofis kedimiz doğuruyordu beş altı adet ama insan kafalarına sahipti kediler! korkudan hepsinin kafasını eziyordum, hayır korkmadım bu rüyada. hiç bir şey olmamış gibi çalışmama döndüm. Incubus son albümüm nerede diye deskop'u karıştırıyordum. Uyandım.

Sonra yine yattım, uyudum ama bu sefer dünyanın en kötü rüyalarından birini yine gördüm. İnsan her şeyden kaçsa bile kendinden kaçamıyor maalesef. Bakalım ne zaman nerede sona erecek bu kronik rüyalarım.
En güzeli müziğe vermek bünyeyi. Out of sight, out of mind, we're out of time

buyurun, taze taze
Tepkiler:

4 yorum :

GEZİ/YORUM... dedi ki...

Müzik her zaman en iyi ilaçtır.. teşekkürler :)

Volkan dedi ki...

rica ederim :) güzel bir besinimizdir müzik, evet.

phoebe dedi ki...

paylaştıklarından play listime eklemediğim olmadı hiç! çok teşekkürler ya

Volkan dedi ki...

ehehe, sevindim beğendiğine paylaştıklarımın :) ben de kimse dinlemiyor diye düşünüyordum :)