27.4.11

internetin yarar ve zararları vol. 69

artık bu kaçıncı "eski arkadaşlar tarafından bulundum şöyle böyle oldu" post'um bilemiyorum ama bu seferki çok epikti, yazmam lazım ahaha.

Klasik bir "aaa volkaaan! nasılsın görmeyeli? Çok değişmişsin yaa" sendromu yaşadım. Ortaokuldan epey bir süre asılıp da umduğunu alamayan biri işte. Baktım ohoo evlenmiş çocuk bile yapmış. Ama ortaokul arkadaşlarını da arayıp bulmaktan geri kalmıyo, canı mı sıkılıyo nedir.

Sonra bıkbık konuşuyoruz işte, allahım ne kadar gıcık oluyorum ne kadar saçmalıyor, resmen büyümemiş kalmış o yaşta, bütün Cem Yılmaz esprileri doğru çıkıyor. Ve dahası; evlenmişsin lan, daha ne yazıyosun bana ahaha

Aklıma geldi sonra, bu bana o zamanlar bir şiir yazıp vermişti, benim de acayip hoşuma gitmişti, prim kazanmıştı gözümde, "vay be birine şiir filan yazdırttım" gibi ergen götüm de kalkmıştı, çok net hatırlıyorum, şimdi de şeytan bir dürttü beni, şiiri google'dan bir arattım, ne göreyim? ÇALINTI ÇIKTI ahahah. ulan daha o yaşta düdüklemiş beni çalıntı şiirle, şimdi resmen hayallerim yıkıldı şuracıkta :)) bir dahaki konuşmamızda yüzüne vursam mı diyorum da, iyi kıvırır "ya çocukluk filan" deyip.

İnternet işte böyle yararlı ve zararlı olabiliyo a dostlar, anıların bile kirleniyo bir anda. Bir de beni dürten şu iblis olmasa ahah ne güzel olcak.
Tepkiler: