25.1.11

tek bir nota olsaydım...

ben böyle "bir tek bir şey olsaydım..." tarzı çok şey atarım kıçımdan, bilen bilir. Şimdi de sırada "bir tek nota olsam hangi parçada yer alıyorum? sorusu var kafamda.

Aşağıdaki parçadaki bir tek klavye tuşesiyim ben sanırım. 4.20 başlayan klavyede beşinci vuruş olan (4.21,5. saniye) tek tuşa hastayım. bu parçayı her gün dinler ve her dinlediğimde elim cebimde bu klavye notalarına eşlik ederim. muhtemelen önüme bir klavye koysanız ezberden de çalarım. ama ortada bir tane nota var, dört nota sonrasında ara verip 1 tane nota daha geliyor, biraz es, sonra tekrar. o tek nota olmadan bu parçayı hayal edemiyorum. kesinlikle aynı olmazdı. değişik bir tadı var. bu kadar güzel olmazdı. onsuz "ben de böyle güzelim" demiyorum tabii de, eğer güzel bir şeyin parçasıysam bu kadar kendimi oraya ait hissedebiliyorum.

Tepkiler: