6.12.10

wait for me

götüm gibi bi pazartesinde ne dinlenebilir ki
Tepkiler:

13 yorum :

imge dedi ki...

şarkı ve video süpper de :) pazartesinin tarifine ne demeli?? bilemedim:D:D

Volkan dedi ki...

kıçımı övmedim :((

imge dedi ki...

bilmiorm böle kötü bir şarkı koysaydın inanırdım belki övmedigine ama mobynin üzerine :))) ehehe:p

Volkan dedi ki...

moby'nin üzerine eeee, gül mü koklanmaz ndir :P övmüyorum işte, pazartesini kötülüyoruz burda, my asssss :P

imge dedi ki...

kikir kikir:))
peki tamam sürdürmicim bu konuyu:)
bir kilo çilek yerim dedikten sora ben sana daha ne diim:)

imge dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
imge dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Volkan dedi ki...

ahahha. tekrar tekrar söylemene gerek yoktu :P bence de uzatmasak iyi olacak, moby ve fan-made klibin kalitesine geri dönelim :PPP

imge dedi ki...

off ne güldüm ya:)) bi yorum yapıorm=) sora bi şarkıdan uzun sürcek kdr egleniorm:))
yüz kez de basmasam iyi olcaktı:D
heycanlandım..ehehehe

moby süpper, şarkıda on numero diip bağliim bari:))

Volkan dedi ki...

sefiyoruz moby'yi kıçımdan ötürü <3

imge dedi ki...

haha:)) güldürmesene hasta hasta gülemiorm da:) sinüslerim full zati

Volkan dedi ki...

sinüsler, kosinüslerr filan... uff tamama sustum :DDD

imge dedi ki...

ohh my god:)))
espriler coşuyor...devam devam:))
:D
+9 points;)