24.12.10

şarapçıdan taciz!

sözde bekarlığa veda partisi önce Tezgah önünde otururken, az feminem kılıklı bir ayyaş abimiz ağzı kulaklarında, yalpalayarak yanımıza gelip "selaaaam gençlerr kehekeheh" yaptı.
ardından "beni sefiooo musunuzzz bakim?" diyerekten kafasının güzel olduğunu anladık.
ben de artistim ya "tabii abi ya sevmez miyizzzz" dedim.
adam çakal lan, ne laf ediyon di mi. berkant'a doğru bakarak (yüzünde gülümse var hala) "yalan söylüyor bu yürüyen cinsellik!" diyerekten hepimizi selamladı ve gitti.

adam bana "yürüyen cinsellik" dedi lan. sonra ortamda kısa bir süre sessiz yaşandı, arkasından salya sümük kar tanesi gibi üzerimize yağdı ahauhuah.
Tepkiler:

6 yorum :

imge dedi ki...

yürüyen cinellik?
ne demek istemiş tam olarak çözemedim:) ama bence size yaklaşıp sorarken sorusunu hazırlamış önceden, biri elbet çıkıp evet sevioz dicek bende bunu diim die:D:D:D

Volkan dedi ki...

walla ne demek istediğini ben de anlamak istemiyorum ama pek iy işeyler olmadığı aşikar :)
hem bırakalım şimdi ayyaş abimizin psikolojisini :) tacize uğrayan benim ühüh

imge dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
imge dedi ki...

ahh ahhh:( tacize mi uğradın seeenn:)))
tamam senin psikolojine gelelim madem:P
TSSB yani travma sonrası stres bozukluğu beklenebilir bu durumda. eh kolay deil büyük bir travma yaşadın:/ehiehi:))

Volkan dedi ki...

ben tacize uğramasam da stres bozukluğu çekiyorum. şimdi napcez :/ :PP

imge dedi ki...

stresi hangimiz çekmioki. bu TSSB çok daha beter ve farklı bişi. allah çektirmesin:))