2.12.10

no one really wins

Yazmak işte bu yüzden güzel. Her an, her hangi bir yerdeki her hangi bir güzel şeyi görebiliyor, duyabiliyor, öğrenebiliyorsun. Absimisa'nın satır arasında verdiği aşağıdaki şarkı gibi... Ne yol şarkısıymış arkadaş.


Sözleri de bir o kadar güzel.

Welcome love, I have made a place for you here
And I know every word they say
I know how they want to make you change

Change if you want, but don't you go and change for me
I can love you as you are
I didn't mean to make you want to leave

It's a fight between my heart and mind
No one really wins this time
No one really wins this time

If you don't find a love you want
If I have acted ungracefully
I don't want to see you go
I never meant to make you want to leave

Go if you want
Make your way straight to the door
I hope that you'll look back before you go
'Cause grace looks back before it starts to leave

It's a fight between my heart and mind
No one really wins this time
No one really wins this time
In the endless fight of grace and pride
I don't want to win this time
I don't want to win this time

Change if you want, but don't you go and change for me
I will love you as you are
I didn't mean to make you want to leave

It's a fight between my heart and mind
No one really wins this time
No one really wins this time
In the endless fight of grace and pride
I don't want to win this time
I don't want to win this time
In the endless fight of grace and pride
Tepkiler:

12 yorum :

absimisa dedi ki...

Bu sarkı benim olum sarkım olabilir. Ciddiyim, ben den boyle bir atak beklenmezdi ama her zaman beklenen seyler mi olamak zorun da.
"It's a fight between my heart and mind
No one really wins this time"
Bu sarkıyı dinleyen butun insanların agzını burnunu yanaklarını mıncırırım .
Kal saglıcakla..

Volkan dedi ki...

ölüm şarkısı olamayacak kadar naif bi şarkı bence ama dinlemekten öleceğim diyorsan o ayrı :)
ben de teşekkür ederim şarkı ile tanıştırdığın için, arada böyle gollük paslar bekleriz :P

absimisa dedi ki...

Yani simdi acık sozlu olup ben boyle guzel seyler bulmaıyorum dersen.. Dusunebilirim :/ Otesi olmaz ahahha :D
Hay hay efenim bulur atarım ben sana .

Volkan dedi ki...

ben böyle güzel şeyler buluyorum da hepsibi bulacak zamanım yok diyim, sen anla artık :D

absimisa dedi ki...

Yok yaa, anlamıyorum :D
Bence bulamıyorsun, buluyorum havalarına yatma simdi :D

Volkan dedi ki...

ahahaha peki dediğin gibi olsun bakalım :D bilmiyom bulamıyorum ben ühü :(

absimisa dedi ki...

Aahha aaaahh.
Sagol, sayen de gulerken garip sesler cıkarmama bir tane daha ekledim. bknz.http://www.youtube.com/watch?v=97LDNDiLG_I
Uzulme bee :( bulursun :D

Volkan dedi ki...

muhauhaua, bu ne bee ahahah gülüşe bak :D demek kurtlar vadisi'nin de hayranısın :O

absimisa dedi ki...

Of ofofof yapma yahu, 10 11 oldu .
Ne yalan soyliyim seviyorum bee. :D

Volkan dedi ki...

madem seviyosun, saygı duyuyoruz sevdiklerine (vıııın -arkada kalan kıllar yere düşer-)

:D

absimisa dedi ki...

Eski bolumlerini izliyordum, simdi izlemiyorum bir seylere sardılar.
Ooo zamaaan:http://fizy.com/#s/1l56oy
Cav caaaav.

Volkan dedi ki...

hunharca dans ettim ^^