19.12.10

Filmlerden Alıntılar #9


Bu sene muhtemelen Oscar'la kavuşacak olan filmden gelsin. Rabbit Hole.
(Sonsuz uzayın bir köşesinde, sizden var olan tonlarca sizden birisinin,sizin tam aksi olarak keyifli zaman geçirdiğini düşünüp mutlu olacak kadar hayalperest iseniz, mutlaka izleyin)


Becca (N. Kidman) ölümcül derecede acı çekiyordur ve annesine depoda sorar:

Hiç acısını dindirdiğin oldu mu?
Hayır.
Dineceğini sanmam. En azından benim için. 11 yıl olacak.
Yine de değişiyor.
Nasıl?
Bilmiyorum.
Ağırlığı sanırım.
Bazen çekilebilir oluyor.
Gizlice cebinde taşıyabileceğin...bir tuğla parçası gibi olur.
Bir süreliğine...unutabiliyorsun bile. Ama sonra her ne
sebeple olursa olsun, vasıl oluyorsun.
İşte orada. "Doğru ya."
Daha kötüsü ne olabilir ki.
Ama her zaman değil.
Bazen bir çeşit...tamam onu gerçekten seviyorsun,
ama oğlunun yerine onu koyuyorsun.
Bu yüzden üzerinde taşıyorsun.
İşte bu yüzden acın dinmiyor.
Bu da...
Bu da, ne?
...güzel bir şey aslında.
Tepkiler:

8 yorum :

absimisa dedi ki...

Oyuncular king, sıkılmadan izlenir turden. Acının kavramını iyi vurguluyor.11 subat gelsin izlerz/m diyorum. Osacara da adaydır muhtemel alırsa pisikolojik insa uzeri alır. Onun dısın da pek tarzım olmasa da flim kingdir beyler izleyiniz .

Volkan dedi ki...

şubat'a kadar kim bekler ya. indirin izleyin işte benim gibi. sen de öyle yapmışsın zaten?

absimisa dedi ki...

Evet sayın seyirciler.
O da ben de izlemisiz, demel oluyor ki izleyeceksiniz ulaaan!

Volkan dedi ki...

demel oluyor ki hepimizin kafası güzel :P

absimisa dedi ki...

Demel ne yaa, aaah kırıldım burda. :D

Volkan dedi ki...

temel, dübel, emel karşımı bir şey demel. dilimizi zenginleştirdiğin için seninle ahahaha :D

absimisa dedi ki...

Of yaa bu kadar uretici olmayı hakediyorum iste. Bu ilahi bir guc ANLAYIN OLM!

Volkan dedi ki...

ilahi absimisa. seni bi ben anlıyorum, onu da doğru anlıyorum. darısı diğerlerinin baaaşına.