2.11.10

Filmlerden Alıntılar #8

Evet, bunu paylaşmamak olmazdı. Bir kadının erkeğine yazabileceği en güzel (en acıklı) mektuplardan biri vardı A Moment to Remember'da. İmge sağolsun, hatırlattı :)


"Aşkım
Beni yanlış anlama.

Ben sadece ama sadece seni sevdim
Sadece seni düşünüyorum.
Yalnız seni hatırlıyorum.

Sana kalbimin derinliklerini göstermek ne kadar zor!

Hafızamın geriye kalanıyla bunu yapmam mümkün mü?
Kalbim hızla çarpıyor.
Ben sadece "seni" seveceğim. Bunu unutmak istemiyorum ve unutmayacağım.
Bunu anlıyor musun?
Korkarım benim geri dönen hafızam sana her şeyi söylemeden önce... ...beni yine bırakacak. Söylemeliyim.
Seni seviyorum.
Ve üzgünüm.
Seninle tanıştım çünkü unutkandım.
Senden ayrılıyorum çünkü unutkanım...

Seni unutabilirim,...

...ama hiç bir şey seni benim içimden söküp atamaz.

Seni bıraktığım için beni affet.
Lütfen..."
Tepkiler:

15 yorum :

imge dedi ki...

böyle hüzün dolu mektubu hatırlatmakla iyi bişimi yapmış oldum kötü bişeymi anlamadım aslında ama,hakikaten çok acıklı:/
boynuz kulağı geçti:)şimdide ben tavsiye ediyorum;

izlemeyen varsa izlesin!!

Volkan dedi ki...

imge haklı.
+1
:)))

Spes dedi ki...

Şahane bir filmdi. Dayanamadım burnumu sokayım yorumla dedim.
Ancak; Güney Kore yapımlarına hâlâ önyargı ile bakıyor, izlemekten kaçınıyorum.
Bu film bile yıkamadı. Yıkamadı evet.

Volkan dedi ki...

Aaa :) Ne gibi bir ön yargı var? Hemen yıkalım :D Memories of a murder adlı bir film önerim mesela :P

Spes dedi ki...

Normalde alt yazı ile izlemekten keyif alıyorum filmleri ancak kore yapımlarında mümkün olmuyor bu. Adamların diline odaklanmaktan konsantre olamıyorum. Bilemiyorum, sevemedim bi türlü.
Önerini dikkate alabilirim gibi. :P

Volkan dedi ki...

alışması zor olan kısmı o evet aslında. ama aşılmayacak bir şey değil. Mesela japon filmlerinde de öyle oluyor mu?

Evet, önerime bir bakmanı dilerim. Güney kore dışından böyle filmler çıkmaz çünkü.

Spes dedi ki...

Bu çekiklerin yaptığı her iş için geçerli ehue. :D
Önerini yazdım, bakıcam.
Yardım istesem acemi bir kadın olarak blog sayfam için?
Burada dert anlatarak rezil olmak istemiyorum.
Formspring'ine mi yazayım, yardım eder misin ki?

Volkan dedi ki...

profilimdeki mail adresime yazabilirsin, bildiğim bir konuysa yardımcı olmaya çalışırım ;)

ML dedi ki...

Ehöm, flimi izledim guzel muzel ohoho super. Jest oldum ay vallahi mest oldum! Ama aması, simdi flimi bitiriyorlar akıl da kalan soru kızın hafizasımı gerimi geldi gitmemek uzere ?
Bunu acıklıga kavusturanı anlından operim .

Volkan dedi ki...

tamamen geri gelmedi, hastalığın doğası gereği kısa süreli geldi. Ne kadar kısa veya uzun geldi, zaten film o kısmıyla ilgilenmiyor, "bir an" için bile seven neler yaparla ilgileniyor :)

ML dedi ki...

Ama adamın sevinci ve hatun kisinin gozlerin de jesus ısıkları bu teorini reddediyor bence . Ki oyle ki: kisiligi oturmus ne yaptıgını bilen her insan yapar bu fedakarlıgı, 30 yasıma geleyim Guney Kore' ye yerlesip flim cevirecegim. Bunu yapacagım . (Y)

Volkan dedi ki...

gözlerindeki ışık anın mutluğundan kaynaklanıyo der kaçarım :P
kişilği oturmuş ne yaptığını bilen her insan da elbette yapmaz filmdeki erkek karakterin yaptığını :) çok idealist olur o söylem ama keşke öyle olsa derim :)

ML dedi ki...

Yo yo, benim dusuncem bu konu da gayet guzel oturuyor. Aslın da or da bir nihaha hatırlıyorum unutmayacagım bakısı atsa, ben adam yerin de kırar burnunu agaını severim o kızı. Ehehe.
Haa, olabilir elbette ki. Ben yapardım ya keske olsa oyle bir sey falan ahohağo.

Volkan dedi ki...

ben bişi anlamadım bu yorumdan :PPP

ML dedi ki...

Ahaha, bosversene ben de anlamadım :D