17.11.10

daha onyediiiii on yediiiii

27 Club'a hoş geldim. Ne zaman geldim, nasıl oldu farkında değilim. Geçen hafta 18 oldum barlara gireceğim, dün 20 oldum büyüdüm diyordum. Bugünse 30'a az kalmış. Gerçi böyle iğrenç geçecekse seneye direkt 30'a girmek isterim. Yok hayır istemem vazgeçtim. Ya da... bilmiyorum :)
Jimi Hendrix, Janis Joplin Brian Jones, Jim Morrison ve Kurt Cobain de öldüğünde 27 yaşındaydılar (Demek adım Jale olsaymış ben de kesin ölürmüşüm (öleyim zaten ya Jale olsaydım aasdfdssd)). Ben de bu sene dünyayı değiştirebilirim o zaman, neyim eksik!
Tepkiler:

7 yorum :

luonnotar dedi ki...

güzel yaş,tadını çıkartmaya başla fazla uzun sürmeyecek:)
iyiki doğdun..

imge dedi ki...

her yaşın ayrı güzelliği var imiş..27nin güzellikleri neyse,seninle olsunlar;)
iyki doğmuşsun volkan..

Volkan dedi ki...

@luonnotar: vuuuhh. sağol ya moral oldu :D çabuk sürmeyecekmişmişmiş :D peki, dadını çıkarayım teşekkür edip öptüm!

Volkan dedi ki...

@imge: umarım dediğin gibidir ve benimle olurlar imgecim :) teşekkürler iyi dileklerin için ;)

ML dedi ki...

Ne derler bilirsin.
Nice nice nice nice nicee mutlu yııılllaraaaa.
dpnot: petek dincoz ve iste bilmiyorum ne sarkısını akıllara getirebilir. Hata yaparsınız yapmayın!

Deniz dedi ki...

hadi artık bu sene film mi çekeceksin belgesel mi yapacaksın bir şekilde efsane ol. =D

Tamam tamam, efsane olma, çok zordur o şimdi, mutlu ol onun yerine (O daha kolay sanki! =D).

Volkan dedi ki...

@ML: çok çok çok teşekkür ederim :)) Petek dinçöz mü ahahahsdsdf :D fanıyım :P

@Deniz: valla mutlu olmak daha zor bence :D muhtemelen ikisi de olmıcak da bakıcaz bi çaresine artıkın, eyvallah ;)