1.10.10

Nikon D7000 İsterem!


D90'ın upgrade edilmiş hali D7000. Ve ben daha D90'a ısınamamışken bunun gelmiş olması hiç de iyi olmadı! Özellikle Full HD kalitesindeki görüntüler über! Az ışıktaki performans harika. ISO100 gerçek olarak var ve noise/dust sorunu yok diyorlar. D90'dan sadece 80 gr ağırmış bi de.

Amazon'dan detaylı bilgileri alabilirsiniz. Yurtdışı fiyatını baz alırsak D90 ile arasında çok az fark var. Şu saatten sonra D90 almak çok mantıklı değil açıkçası, ama mağaza fiyatı düşecektir bu yüzden. Ben de valla yurtdışına gidecek biri bulursam hemen aldırıyorum D7000'i.
Aşağıdaki video tamamen D7000 ile çekilmiş mesela. yuha



Bu da kamera arkası ve fazlası: http://www.youtube.com/watch?v=UNKtFkX29IE
Tepkiler:

2 yorum :

mine dedi ki...

ya bana ne bana da o zaman :)

Volkan dedi ki...

önce ben söyledim :P