5.10.10

I saw the devil

Film Ekimi başlıyor. Size sayfa sayfa şuna gidin filan demeyeceğim bu sefer. Onun yerine tek film söylüyorum: I saw the devil!

Eğer I saw the Devil'e bilet almadıysanız, gelin o düştüğünüz gafletten çıkın derim!!! Son yılların en iyi Kore filmi diyor izleyenler. Kadro müthiş. Bittersweet life'tan lee byunghung, Oldboy'dan Choi min. Yönetmen de a tale of two sisters'ın yönetmeni kim ji woon (az daha zorlasa CY Park'ı geçer). The Chaser'dan daha iyi gerilime benziyor şu an itibariyle. Epey de şiddet varmış filmde. 7 dakikası kesilmek zorunda kalmış filmin global release'i için. Yamyamlık sahneleri varmış diyorlar. helecan dorukta valla. memories of a murder'ı geçer mi acep?

Tepkiler:

2 yorum :

cupcake dedi ki...

bunu çok merak etmiştim ben dee!!!!
püfürt.

Volkan dedi ki...

filmi çok beğendim. bir kaç şey de yazacaktım bak film hakkında unutmuşum, iyi oldu hatırlattığın :)