13.10.10

güven problemi

Geçenlerde bir arkadaşım bana "güven problemleri yaşıyorsun olm sen" dedi. Nereden salladığını çözemeden "Nalaka?" dedim.
"Öyle. Sırf kitap ayracı kullanmayıp sayfaları katlamandan bile belli. Ayraç yanlışlıkla düşerse hangi sayfada kalacağını bilemeyeceğin için ayraca bile güvenmiyorsun. Onun yerine iz bırakmak istiyorsun, yalansa yalan de olm" dedi.
"E yalan!"

Aslında güzel bir şey söylemişti, ama doğru olma ihtimalinden korkarak, çocukça ben de ona karşılık verdim. Üzüleceğini bilsem de...
"Olabilir. Öyle olsa da sorun değil. Ben senin gibi güzel yalanlarla yaşama meraklısı değilim. Çirkin gerçekleri tercih ederim."

Böyle deyince öfkelendi hanfendi. Küstü. Sorun değil, iki güne kalmaz barışırız da, gerçekten de o yüzden sayfaların kulaklarını katlıyor olamam değil mi? Di?




“Kötülüğe dönüşlerimizden ve mutsuzluklarımızın bile kusurlarımızı düzeltemediğini görmekten dolayı üzgünüz.” -Vauvenargues
Tepkiler:

9 yorum :

mEta dedi ki...

Arkadaşını tebrik ediyorum nerden nereye bağlamış

eserce dedi ki...

Ayrıntılara çok fazla dikkat eden bir arkadaşmış :)

imge dedi ki...

küçük ayrıntılar bazen önemli ipuçları veriyorlar malesef:)

Volkan dedi ki...

meta@ Kadınlar diyorum. her hangi 2 şeyi bir birine şıp diye bağlayabiliyorlar :)

eserce@ Aslında hiç de öyle bir tip değildi, bana patlıyor bazen ehe

imge @ "maalesef" dedin ve aklımdaki kurt iyice büyüdü :( Doğru yani? Ühü :(

Pelin P.A. dedi ki...

Hımm o kadar da ince eleyip sık dokumamak lazım. Mesela kitap sayfası kıvırma takıntısı tedbirli olduğunun göstergesi de olabilir.

Volkan dedi ki...

evet ya! KEsinlikle katılıyorum buna :)
Tedbirliyim ben! Eşek-sağlam kazık muhabbeti.

imge dedi ki...

malesef dememin sebebi eğer güvensizsen.ama eğer.bir tek şeyden çıkaramayız tabi bunu:)
tebbirlisin sen bnce de;)

crazywomenrosemary dedi ki...

Peki her ikisini de yapıyorsak noluyor peki..ayraç olmadıdında ben de köşe kıvırırım...ilginç

Volkan dedi ki...

bilmiyorum ne oluyor :D kadınları anlamak güç