19.9.10

bak şimdi

bakın şimdi, bak hele, bir şey diyeceğim ama darılmayın gücenmeyin.
mail ve formsprint'ten soru olarak sorduğunuz ya da laf soktuğunuz şeylere cevap vermiyorum elbette ama bu kişilerin de beni tanımadığına eminim.

evet, her insan gibi ben de kötü dönemlerime girerim, çıkarım, başkasına girerim, yine çıkarım... garip hissederim, acılı saatlerim olur, depresyona girer çıkarım, melankolik de takılabilir falan filan... ama o kadar. bunların hiç biri beni, benle ilgili şeyleri zedelemez. beni öldürmez. beni yaralayabilir ama kanatmaz, bana zarar veremez. hiç biri beni yenemez, hiç biri yıkamaz. burada bahsettiğim şeyler bahsetmediklerimin 10'da 1'i iken hele. O yüzden feedback'lerinizde çok kasmanıza gerek yok. İnsanoğlu olabilirim ama artık böyle şeylere yenilmem, örneklerinize de üzülmem. Laf sokmaya çalışırken bunu kafanızda bulundurun bence. Bi de ekranın bu tarafında, gerçekten de gerçeklerle yaşayan biri olduğunu bilin. Ben kendimi kendimden daha iyi biliyorum çünkü (Tamamı olmasa da). Yani sizin dünyanızı döndüren yalanlarla pek işim olmuyor. akıl verenler sağolsun da, ah be ciğerim, her zaman "her zaman her şeye geç kalınır" gerçektir mesela. Hepiniz her şeye geç kalmışsınızdır, avucunuzdakidir geriye kalan. üzgünüm, böyle bu.
Tepkiler:

2 yorum :

AksitAbraxas dedi ki...

Canın mı sıkıldı senin? Dur ben bir yorumlara bakıyım iyisi mi...
Ha, yazdıkların tamamen doğru söylemeden geçmiyim.
Görüşürüz... :)

Volkan dedi ki...

canım sıkılmadı, canımı sıktılar aslında :) neyse geçti zaten. Teşekkür ettim, görüşürüz :))