1.8.10

The seals, they cried in jubilee

Aşağıdaki şarkı üzer.
Acıtır.
O kadar acıtır ki, bir daha asla acımaz için.
Sadece ölürsün, her an, her saniye. Az önce, biraz daha öldüğün gibi.
Artık acımasını dilersin içinin, en acısı bu olmasaydı dersin.
Daha fazla acımasını istersin,
O kadar hiç acımazsın ki, her şeyini verebilirsin bir acı için.
Ama asla acımaz yüreğin, hiç bir zaman, hiç bir saniye. Biraz sonra acımayacağı gibi.
Atlaman gereken köprüleri geçerken, yakmaya başlarsın onları.
Artık geriye dönecek bir tek köprü bile kalmayana dek, gidersin.
Dönecek köprü kalmasa da, istersin.
Yanarsın, kavrulursun hatta yok olursun.
Bin kere de yok olsan, bir kere bile acımaz için.
Özlersin, aynı acımayı özlediğin gibi. Az önce özlediğin gibi
Hep özleyeceğin gibi.
Tek yapabildiğin budur zaten, hiç bir şey hissettirmeyen.
Giderek silinirsin, kalabalıktan birisi olursun.
Herkesken, her şeyken, hiç kimselerle buluşursun.
Hiçleşirsin.
Hiçliği tadarsın, kimsesizlik eşlik eder sana.
Korkarsın.
Uyumak istersin sadece, belki rüyamda "olurum" diye,
"olur" diye.
Asla "olmaz" zaten, "asla" olmadı ki.
Kabullenemezsin.
Kızarsın. Kusarsın. Susarsın. Ağlarsın. Bağırırsın.
İçten içe kanarsın.
Sorgularsın "madem acımıyor, neden bu çile"
Kulağına fısıldar bir ses gece,
asla çıkmayacak bir şekilde,
Bitti, bak işte.





The seals, they cried in jubilee
The sharks, they howled along with me
And birds, they flew into the wind
The whale, he roamed the lonely sea

And I dived into you
I dived into you
On this ocean hue
'Cause I dived into you

The lighthouse dog lifted his brow
The crippled trees bent low to growl
And swans, they wrestled with lifetime's grasp
In hopefullness they nestled the past
Teachers and travellers made their mark
They dined and feasted on whale and shark
And so the ocean lost its depths
And boredom rained as the ocean wept

Birds they raised their young for dead
And ladies used feathery pillows for bed
And black snow came and black snow stayed
And froze the ocean out of love
Out of love

I lay quiet, next to you
Transformed a whole
Transformed anew
No longer diving into
But lying quiet next
To you
Tepkiler:

2 yorum :

LoLLa dedi ki...

sen naaptin baba ya :s :((((
cok gerizekali olucak ama soylicem icimde kalir:
oldurmeyen aci guclendirir!

guclendirdi mi?
bana bi boq olmadi daha gucsuzum ve daha savunmasizim, septisizm bile bas gosterdi. .

Volkan dedi ki...

"öldürmeyen güçlendirir" lafı eskidenmiş be lollacım.

biliyorsun artık "seni öldürmeyen... garipleştirir" devrindeyiz. septisizm iyidir hem :D (bende de var ehe). muck