8.8.10

Lost -The New Man in Charge


24 Ağustos'ta çıkacak olan The Complete Lost DVD/Bluray'inden 12 dakikalık bir spin-off bölümü düştü internete, eminim ki takipçileri görmüştür.

İzledikten sonra düşündüğüm tek şey "Lost, nolur bitme" idi. Tam kafamda Lost faslını bitirmiştim ama hala deli gibi özlüyordum, arada sırada muhabbetlerini açıyordum ama yeni bir bölüm görme isteğimi sürekli baltalıyordum, bu yeni bölümle, 12 dakikalık da olsa, tekrar başa döndüm diyebilirim.

Video çok olmasa da sıkça sorulan bazı sorulara cevap veriyor. 12 dakika olmasına rağmen bu cevapları sıkıştırabiliyor olmaları pek ilginç çünkü normal bölümlerde bunu yapmamışlardı. Demek istedikleri zaman cevap delisi yapabiliyorlarmış. Ayrıca bölümde Walt'u görünce biraz hüzünlenmedim de değil. Ben, çikolotayı verince giren müzikle kaşım gözüm de az oynadı hani :) Lost, eski bir sevgili gibi gerçekten. Ne benzeri gelecek ne de akıllardan çıkabilecek.

indirmek isteyen olur belki: http://bit.ly/d1Pk5D
Tepkiler: