3.7.10

Oyungezer - Temmuz (Koleksiyon) Sayısı

Parmaklarınızı yiyeceksiniz!

KOLEKSİYON SAYISI: Tam 48 Sayfa E3 2010 İçeriği!

> Ön İncelemeler
> Hands-on'lar
> Röportajlar
> Dosyalar
> Günlükler

İNCELEDİK: Singularity
BUNU DA İNCELEDİK: Metal Gear Solid: Peace Walker
YETMEDİ BUNU DA İNCELEDİK: Blur
BİTMEDİ BUNU DA İNCELEDİK: Super Mario Galaxy 2
BUNU BETALADIK: FIFA Online
FİLMLEDİK: DVD'de Bir saati aşkın özel E3 2010 videolarımız!

ayrıca...

HEDİYE: 60 Umaykut Online Elması
HEDİYE: 10 Dünya Kupası Çıkartması

ve...

Daha bir sürü oyun!!!
Tepkiler:

2 yorum :

GeoMetro dedi ki...

ne yalan söyliyim, e3 pek ilgimi çekmiyor. hatta eskiden "lan ben de orada olaydım ne olurdu sanki" diye hayıflanırken, şimdi "hıı" diyip geçiyorum. tabi ki diğer oyuncuların ilgiyle takip edeceği yazılar olacaktır. ama o listede sadece killzone 3'ü görebiliyorum ben. :) dergiyi bulamazsam senin parmakları yerim haberin olsun.

Volkan dedi ki...

ahaha tehdide bak :)) Bence bulursun zira anadoluyu bu sefer daha önce bastırdık. İstanbul okuyucusundan önce dergi eline geçerse şaşırma :D

E3, show olarak cazibesini yitirdi ama geri kazanma peşinde. zaten biz de showu değil, içeriğindeki oyunlar hakkında yazıyoruz :) Oyunlardan sıkılmış olma ihtimalin var :)