20.7.10

bir adam bir kadın

adam kadının yüzüne baktı dik dik, kadın adamın yüzüne bakamadı. çünkü erkekler sevmedikleri insanın yüzüne bakarlar, ama kadınlar bakamaz.

- sevmiyorum seni.
- ben de.

başka bir ülkede, aynı anda başka bir adam, başka bir kadına dedi ki;

- seni çok seviyorum.
- ben de.

değerlendirdi adam yaşananları, kadın düşünmedi bile...

- oysa ne güzel başlamıştı her şey.
- bilmem.

başka bir ülkedeki başka bir adam çok mutluydu;

- sonsuza kadar mutlu olalım mı?
- olalım.

artık sona geldiğini hisseden adam öldürücü darbeyi vurmak istiyordu, halbuki artık size karşı bir şey hissetmeyen bir kadına hiçbir şey yapamazsınız, o darbeler dönür dolaşır söyleyene patlar.

- gitmek istiyorum ben.
- peki...

başka bir ülkedeki başka bir adam, her başlangıçta olduğu gibi coşkuyla vaad ediyordu, hesapsızca; sevgiyi, aşkı, sahiplenmeyi, tüm evreni.

- sensiz yapamam artık, çok alıştım sana ben.
- olmasın öyle bir şey.

nefret dolu gözleriyle adam son bir defa sarılmak istedi kadına, çünkü çok seviyordu, çünkü ayrılmak istemiyordu, çünkü hala her şeyin çok güzel olacağına inanıyordu. kadın adamı kibarca itti, yüzünü çevirdi, yere bakmaya devam etti.

- bir daha görüşecek miyiz?
- sanmıyorum. arama sen de lütfen.

başka ülkedeki başka bir adam kadına sarıldı.

- beni hiç bırakma olur mu, ne dersem diyeyim, benden vazgeçme olur mu, hep bugünü hatırla.
- tamam, bugünü hatırlayacağım hep, sen merak etme.

başka bir ülkedeki başka bir kadın sözünü tutmadı.


___
stevemcqueen sevdiğim bi sözlük yazarı diyemem ama bu yazdığı oldukça güzeldi, paylaşayım istedim.
Tepkiler:

2 yorum :

Eliza Doolittle dedi ki...

Iyi ki paylasmissin Volkancim, pek guzelmis...

Volkan dedi ki...

teşekkürler Elizacım :)