23.6.10

Sonisphere @Sofia'da tarih yazıldı!



Gece gece yer yerinden oynadı, bir tanrı doğdu resmen!
Big four sahneye çıktı ve (slayer hariç) Diamond Head'ten "Am I Evil"ı hep beraber söylediler!
Elbette böyle yazınca dile kolay geliyor ama Dave Mustaine ile James 27 senedir aynı sahneyi paylaşmamıştı! Üstüne de Anthrax'ı ekleyin, resmen kıyamet günü! 30 yıldır sönmedi lan bu ateş, bi 30 yıl daha sönmez artık!

Eğer Pazar günü de istanbulda böyle birşey olursa, bu topraklarda korkudan bir 30 yıl çocuk doğmaz, o kadar diyorum!

Tepkiler:

2 yorum :

Pelin P.A. dedi ki...

Metallica'yı sahnede seyretmek konusunda üzerimde bir lanet olduğuna inanıyorum. Geçen iki seferde biletim olduğu halde gidememiştim şimdi de biletim var ama bu sefer de bir felaketle karşılaşacağımdan korkuyorum. Eğer Megadeth ile aynı sahneyi paylaşacaklarsa belki lanetim kırılır. Çünkü Megadeth son geldiğinde konsere gitmekle kalmamış grup elemanlarıyla tanışıp imza da almıştım meh meh meh.

Volkan dedi ki...

kıskanan bir yorum var burada :hıh :ŞP