9.6.10

Mortal Kombat (2013) Trailer

8 dakikalık tanıtım filmi düştü nete gelecek Mortal Kombat filminin. İlk iki filmi izleyip duvarlara uçan tekme atan bu ben, bu film sonrası muhtemelen salondan döner tekme atarak çıkmayı planlıyorum. Çok sıkı gözüküyor gerçekten bu sefer. Epik. Gazz

Jax, Sonya, Baraka, J. Cage, Raptile gibi karakterleri bu videoda görebilirsiniz. Asıl abi ise kim? Merakla izleyin bakalım ;)

Tepkiler:

2 yorum :

YingKissYang dedi ki...

allah allah. ben neden imdb'de bişey göremedim. geçen sene 3. mortal kombat filmi için sadece Christopher Lambert'ın ismi geçiyordu. yönetmen yine Paul Anderson'dı. şimdi tekrar bakıyorum. tüm bilgiler boş. sadece senaryoyu yazan elemanın ismi yazıyor. ayrıca michael jai white (ismi ile bu kadar mı tezat mı olur bi insan) abinin imdb sayfasında mk ile ilgili bi kayıt yok. nooluyo olm??? ayrıca pek sağlam kayaya denk geldik gibi. güzel bişey.

Volkan dedi ki...

warner bros'un nanesi o. trailer da zaten filmden değilmiş. Bir nevi demo imiş WB'a. "bakın kafamdaki MK böyle birşey" demek yerine 8dakikada özetlemiş abi olayı.