11.6.10

Lost'un üzerine gül koklamak


Yalan yok arkadaş, ÖZLEDİM Lost'u. Çarşamba sabahları ofise geldiğimde fıldır fıldır link aramayı da özledim. Tüm karakterleri tanıyormuşum, hatta onlar da beni tanıyormuş gibi, merak ediyorum, neredeler, ne yapıyorlar, ne yerler ne içerler.

İnanmazsınız, 2 kez de rüyamda Lost izledim böyle salyalarım akarak. Açıklanan cevaplar karşısında dumur oluyordum filan, uyanınca hemen bir daha baştan izleyesim bile gelmedi değil. Sonra vazgeçtim tabii, 6 sezonun ve tüm ekstraların yer alacağı 36 Bluray'lik seti beklicem.


Şimdi mi ne yapıyorum? "Supernatural"a bulaştım Sinan'ın da gazıyla. Baktım 5 sezon bitmiş ve 1 tane bile spoiler yememişim, güzel bir fırsat bu diye başladım. Henüz 4 bölüm izledim, beğendim diyebilirim.

Dizi izlemek güzel bir alışkanlık gerçekten. Garip geliyor bana bu alışkanlığı olmayanlar.... Hele böyle biriktirip biriktirip bir anda yüklenmek gibisi yok. Bildiğin maceraya çıkıyorsun karakterle işte oturduğun yerden. Seni bilmediğin yerlere getiriyorlar, duymadığın şeyler dinletiyorlar, aklına gelmeyen şeyler anlatıyor, unuttuklarını hatırlatıyorlar... Tabii ben Lost'u pek unutamıyorum, bitmiş olduğunu da kabul etmek istemiyorum ama "Lost'u izledim olm ben gerçek zamanlı" olayına da denk geldiğim için kendimi şanslı hissedim nostaljiye bağlamıyorum (bu bağlanmamış halim:))

Önceden de çok kez söyledim, bir fırsatı olsaydı, Lost'u tamamen unutup, tekrar tekrar izlemek isterdim bir şarkı gibi.
Tepkiler:

5 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Konuyla ilgisiz fakat dikkatimi çekti, yan tarafta:

"Türk kızları 2ye ayrılır. Kim Kardashian'a özenenler... Katy Perry'ye özenenler. Sonuç: Elleri hamur, atleti çamaşırsuyu kokan Selda Bağcan"

yazıyor. Selda Bağcan ne alâka ya? AHAHAHA. Daha magazine bulanmış biri yok muydu? Seda Sayan?

GeoMetro dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GeoMetro dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GeoMetro dedi ki...

Supernatural'da iyidir. Onun da ağır ağır işleyen güzel bir senaryosu var. tabi lost kadar çetrefilli değil. ama sırf Dean için izlenir.

Volkan dedi ki...

IMPERATOR @ahahha selda bağcan abi, yurdum kadını işte :D seda sayan olsa iyi bir şey oluyor aslında :D


GeoMetro@ Dean güzel bi karakter gerçekten. İlk sezon bitince açılıyormuş diyolar bakalım, merakla bekliyorum açılmasını, şimdilik sürekli Hunt ede ede gidiyolar, baydı bayacak :D