29.6.10

erkekler geç büyür


Valla bu klişe doğru sanırım. yeri geliyor geç öğreniyor yeri geliyor geç büyüyor erkek dediğin. başkasından değil bizzat kendimden biliyorum. artık buna olgunluk mu dersiniz, dolgunluk mu dersiniz, büyümek mi, akıllanmak mı bilemem. Ama sonuçta erkek yaşlandıkça yerinde şöyle bir ağırlaşıyor.

Aslında burada kocaman bir Sonisphere sonrası izlenimlerimi yazacaktım ama henüz o kadar güzel foto ve videolar düşmedi nete. Merak edenler için özetleyeyim; çok efsane bir 3 gündü. Rammstein gelmiş geçmiş en iyi sahne performansını gösterdi Türkiye'ye, Manowar headliner olmasa da tüm stadı avucuna alıp Big Four'a küfür edip (hem de Türkçe) tarihe geçti, Megadeth çok iyi çaldı ama ses kurbanı oldu, Slayer bildiğin makine gibi çalıp ders verdi. Metallica da konserlikten çıkıp metal ayinine dönüştü. Big Four'u hep en en en önden izledim, aç suzuz kaldım resmen, ama değdi, ben böyle yorulmadım, böyle ses kaybı yaşamadım hayatımda, henüz yeni yeni kendime geldim.

Neyse asıl mesele yıllardır görüşmediğim arkadaşlarla görüşme fırsatım oldu 3 gün boyunca, herkes ama herkes gelmiş. selamlaşmaktan öpüşmekten yavşadım resmen. her gören de ay sen biraz kilo almışsınnn deyince fıttırıyorum, lan bu vermiş halim moralimi bozmayın diye :) En son gördüğümde sınavlara hazırlananlar çoktan mezun olup iş güç sahibi filan olmuşlar, evlenenler boşananlar, aynı kalanlar, naber eski aşkım bile diyenlere denk geldim. çok süprizliydi ve nostaljinin dibine vuruldu. Gerçekten zaman geçip gidiyor ve her gün de birşeyler aldığı kadar yerine de az az koyuyor sanırım. Genel payda bu.

Eskiden hata yapmayı salaklıktan sayardım mesela, o yüzden çok sinirlenirdim. ben de hata yaparsam salak yerine koyardım kendimi. ama çok sonra öğreniyorsun salaklığın elini ateşe sokup "ay elim niye yandı" demek değil, 2. 3. ... sefer elini ateşe sokup her seferinde "ay neden elim yandı ki" demek olduğunu... Erkekler işte biraz böyledir. Mantık tarafı biraz gelişmemiştir, çocuk gibi düşünürler, grileri pek azdır, ya seviyorsundur ya da nefret ediyorsun sanarlar. Bu yüzden genelde ilişkilerde zaten erkek büyüktür. Ancak böyle terazi dengelenir. Havaya çabuk kapılırlar, kolay elde edilip kolay yok edilirler, genelde çok ilerisini değil günün düşünürler. Kadın dediğin öyle midir ama, daha ilk limonatayı içerken kendisini gelinlik içinde dağlarda bayırlarda sevişirken düşünür. erkekse o anda ya limontayı ya da 2 saat sonrasını düşünür. allahın erkek üzerindeki lanethi sanırım. Elbette bu biraz doygunlukla, biraz tecrübeyle, biraz da zekayla yontulacak şeyler ama kaideyi bozmuyor bunlar tabii ki.

En basitiyle düşünürsek bile erkek sahip olduğu şey ile böbürlenir, sahip olmadığı şeye üzülmek yerine. Yakışıklıdır, emin olun 3000 tane fotosu vardır o arkadaşın. Zengindir mesela, henüz ilk saniyesinden anlarsın onun zengin olduğunu, sahip olduğu tek şey bankonot olduğu için bunu kullanır, ya da çok zekidir; susar biraz, konuşursa senin aklına gelmeyen taraftan konuşur, bi süre sonra ezildiğini sanırsın altında ve hayran kalırsın zekasına, ya da komiktir; 3 cümleden birine espri yapar koparır seni, güldürür, hayat onunla hep böyle mutlu geçecek sanar ve atlar kollarına. Elbete bu sıfatların kendi aralarında (zıtlıklarıyla beraber) kombinasyonları var, ama onlar genelde pek nadir bulunan tipler, zaten en az 3 tanesi varsa, muhtemelen kapılmıştır ya da gay'dir, yapacak bir şey yok. Ama o böbürlenme kısmı beni hep güldürür. ilk kez tanıştığın birini bile böyle anlayabilirsin. araya espri mi sokmaya çalışıyor, üstünü başını mı düzeltiyor, birşeyler mi ısmarlamaya çalışıyor, biz bu yollardan çok geçtik yaa muhabbeti mi yapıyor, sessiz sessiz mi takılıyor; hemen kim olduğunu anlar zeki kadın. Elbette erkek tarafı henüz olgunlaşmamışsa :)

iki cins arasındaki bu tip şeyleri düşünmek de keşfetmek de çok eğlenceli aslında bir noktadan sonra, oyun gibi. sana ipuçları veriliyor, sen çözmeye bulmaya çalışıyorsun filan. çözmesi ne kadar zorsa o kadar çekici gelmiyor mu zaten? Sonucun hüsran olacağını bile bile oynamıyor muyuz aynı oyunu farklı oyuncularla her seferinde?

Bir de, müsibetlere karşı bağışıklık sistemi mi var nedir, Metallica konserleri bana hiç uğurlu gelmezdi, dedim bu sefer de kesin bir şey olacak ama dur bakalım nedir. Derken bugün 450 tl su faturası geldi! Lan hamam işletsem evde, tarlam osla sulasam o kadar gelmez! Bir hatay apmışlar galiba ama saat doğru. O kadar parayı bi şekilde yerleştirme ihtimalleri var ama kendimi yemiyorum şu an. rahat bile sayılır. Fotoğraf makinemi nihayet yaptırdım ohhh derken bi baktım pil bitti, ama şarj aletini bulamıyorum! Bi kaç dakka sonra onun da siniri geçti. ileride hiç bir şeye kızmam diye korkuyorum bi yerde.
Tepkiler:

4 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

eheh, sen 70 yaşına gelince böyle pamuk gibi tonton bir dede olursun bence ama böyle hâlâ rocker falan. Torunların neyim olursa çok sever keratalar seni. Ne bilim yani, bu da bir ihtimal. =D

Volkan dedi ki...

naptın abi 70 diyosun :D sürünürüm ben o yaşta. hiç gereği yok o kadar yaşamanın bence. torun merakım da yok. henüz çocuğum olmadığındandır :))) (böyle diyip diyip 95'e kadar yaşamak istermişim uahuah)

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Yok yok, bu diyete devam edersen, sporunu da yaparsan çakı gibi kalırsın sen o yaşta =D. (Yolda Manowar t-shirtlü gençler varsa hâla onlara konser anılarını falan anlatırsın. Onlar da akşam arkadaşlarıyla muhabbet ederken "Olm bugün 70 yaşında bir adamla tanıştım..." diye senden bahsederler =D) Ayrıca "erkekler geç akıllanır" temalı yazından yola çıkarak ileride çoluk çocuk ve hatta torun torba konusundaki fikirlerini değiştirmene şaşırmam. Şaşırmamalıyım.

Ya da ben akıllanıp kafana böyle şeyler sokmaktan vazgeçerim. ahahaha görücez. XD

Şimdi buraya bir de, ben ölmeden ölme de o zamana kadar okuyayım yazılarını, yazsam çok mu bencilce olur be? =) (Ömrün boyunca bir insanın yazılarını okumak istemek? Erkekler geç akıllanır mı demiştin? Ben biraz dışarı çıkayım. XD [Of şizofren misin olm?! Ne kadar çok konuştun!])

Volkan dedi ki...

ahahah tam da sana "çık bi hava al" dicektim ki sen farkındasın zaten :))

çakı gibi olunmaz artık metropollerde 70inde. Herşeyin safını tüketen, hareketi eksik olmayan kırsal insanları bile o yaşlarda artık devriliyor. yaş ortalamasıyla sağlık ortamalası da düşüyo çok net. ben ona buna muhtaç olayım, sadece tüketen biri olayım, ilaçlarla hastanelerde sürüneyim, yatakta acı çekerek öleyim istemem açıkçası. elbette götürüsü kadar getirisi de olur o yaşların ama abi 70 sene yaşamışsın, ununu eleyip eleğini asma vakti geçmiş bile. o yaşa kadar zaten hala yapmak istediğin şeyler varsa, yapcak bişi yok :)

hem sen iste ben diğer taraftan da yazarım, alırım aklınızı asdasdaf