21.6.10

en çok beni severmiş o

Hani böyle sünepe günlük hayatını yaşarken, bir anda görünmez bir duvara çarparsın ya, gidersin o anda o mekan ve zamandan, o an orada olmadığına yemin edebilirsin, rüya içindeki rüya içindeki rüyadan uyandığında yaşadığın karmaşa gibi gırtlağın kurur, ama su içmezsin bilerek biraz daha o kuraklığı hissetmek adına, tek istediğin bir kaç saniye dahadır...
Öyle çarptı bu parça ve ezgisi




Son yolcusu o eski zamanların
Sana yazmış özlem dolu mektubu
Tek derdi güzel sonları masalların
Gözyaşları doldurmuş giderken boşluğu

En çok beni severmiş o
Beni aramış gözleri giderken
En çok beni severmiş o
Beni aramış gözleri

Kalbinde belirsiz bir yolun kuşkusu
Titrek sesinde umutların avuntusu
Bir mendil eski bir resim bulduğum
Tahta masasında bilmeden unuttuğu
Tepkiler: