18.6.10

Eminem - Recovery

Öyle rap, hiphop filan seven biri değilim. Hiç tarzım değil ama arada böyle dinlediklerim olur. Dr. Dre belki de metal dinlemeye başlamadan önce bile dinlediğim müziklerdi. Sonra Eminem dinledim 2000'lerde. O da önce Marshall Matters ardından da geri dönüp Slim Shady. Epey eğlenceli, catchy, albümlerdi. Tam ergen işi :)) Özellik MM hala aklımdadır. Çok oyuna fon müziğim olmuştu... O albümü sevmemin nedeni de aslında Stan'dır. Dido sanırım o parçadan sonra ünlü oldu. İyi ki olmuş.

Neyse, sonra epey Eminem dinlemedim, klipleri filan da bana epey bayat geliyordu. Klişe ünlüleri taklit etmek değil yani Eminem'im aslında yapabildiği. O ışığı bu hafta çıkacak Recovery albümünde gördüm valla. Acayip güzel. Hele araya Ozzy, Queen filan giriyo, helal dedim.

Single "Not Afraid" de oldukça güzel. Ful gaz. Klip de aynı şekilde. Hancock'çuluk taslamış biraz ama sorun değil. Sözleri de oldukça ilginç. Klibi izleyip sözlere de bi bakın derim.



Sözler
Tepkiler: