16.5.10

Ronnie James DIO (cc) 1942-2010

fenerin kupayı yine hediye etmesine bile üzülemedim anasını satayım.

RJ Dio bugün, saat 19.45'te vefat etti. Mide kanserine çok dayanamadı saçlarına kurban olduğumun.
Tam da bu yaz tekrar izleyecektim. Şükürler olsun ki önceki DIO konserinde en öndeydim. Klasiklerini kendi sesinden ağzından dinleyip hacı olabilmiştim ama DIO'yu 1 kere izlemek asla yetmez. Yetmezdi. Yapacak bir şey yok artık. Arkasında bıraktığı onlarca şarkıya sarılacak "rock'n roll children". Yaşına rağmen bir an olsun hayallerinden vazgeçmedi Dio. Bu sihrin, hayal gücünün temelinde hep bu vardı. Müzik yapmaz, yaratırdı DIO. Bir nesil onla büyüdü lan resmen. nasıl ölürsün mk :( Bu dünyada DIO da ölüyorsa, herkes ölür usta, o kadar!


Tepkiler:

4 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Ben her metal dinlediğimde ne kadar canlı hissediyorsam o da o kadar canlı.
He'll never never never never never die,
Cause he's The King of Rock and Roll

StummScream dedi ki...

Bilenbilir Dio "devil horns" işaretinin mimarı olduğundan metal kültürü içerisinde hiç unutulmayacak insanlardandır.

Pelin P.A. dedi ki...

Gerçekten çok üzüldüm :( Öyle büyük bir değerdi ki boşluğu asla doldurulamayacak. Öbür tarafta tanışılacaklar listesine seni de ekliyorum Dio...

Volkan dedi ki...

eşi Wendy'nin "today my heart is broken..." demesi hala balyoz etkisi yaratıyor bünyemde, göz dolduruyor.