28.5.10

Pucca'nın da kitabı çıkıyo!

Türk blog aleminin en iyi kadın yazarı değil ama bence en makara hatunu sayılabilecek olan Pucca'nın kitabı çıkıyo. Severek takip ettiğimiz pucca'nın bir de anlatmadıklarını kitaptan okuyacağız negzel. hakkediyo valla kız :) the down is the new up demişler.

Pucca'nın haricinde 2 tane daha bloggerın kitabı çıkacakmış, ikisini de pek takip etmediğimden es geçiyorum.

Tabii bu beraberinde, bu blogger'lara benzemeye çalışan kasıntı bir kitle yaratacaktır. Bu da kirlilik yaratacaktır. Üslublar taklit edilecektir hatta abartılacaktır. Seçici olmak lazım.

Elbette bu yazarların en büyük ortak özelliği farklı bir üslubunun olması, daha sonra anlatacak şeyleri olan insanlar olması, daha sonra da binlerce takipçi olması. Zaten bu 3 özelliğiniz varsa, reklamdan da yeterli para kazanabilirsiniz, üzülmeyin. kendiniz olun.

Tanıtım filmi:


Tepkiler:

4 yorum :

wimparella dedi ki...

kesinlikle aynı şeyi düşünüyorum en nefret ettiğim şeylerden birisi olan özentilik çoğalıcak gibi geliyor ortalıkta zaten vardı daha da çıkacak küçük pucca lar.

StummScream dedi ki...

Magazin programlarından farksız ve bu yüzden özenilen bir hayat...

Magazain sevmediğimden bu tür şeyleri de sevmiyorum.

Volkan dedi ki...

wimparella @ evet muhtemelen çoğalacaktır ama buradaki anahtar nokta "yazı" olduğu için, ayırt etmek güç olmaz. Benim korkum gerçekten güzel yazıp da popüler olmayan yazarların popüler olma hevesine kapılıp kötü yazmaya başlamaları.

stumm @ pucca'nın hayatı özenileek bir hayat değil yahu :) Bene epeydir takip ediyorum ve bazen ben bile hayatıma şükrediyorum diyebilirim :) İnsanın kitabı çıkıyor diye de böyle bir insana özenilecekse zaten varsın özensin :) bi kaç bin satacak kitaptan kimse zengin olmuyor bu ülkede (maalesef)

StummScream dedi ki...

Kitabı çıkıyor diye özenileceğini hiç sanmam =)