18.5.10

Lamb of God adamın ***

bi 10 yıldır onlarca hatta yüzlerce rock-metal konseri gördüm. kimi bar, kimi sade konser, kimi festival. ama abi ben Lamb of God'taki kadar haşat olmadım hiç. Manowar konserinde bile bi tek 3 gün sesim kısıktı, o kadar.

Genelde Sahne önü tarafı, mülayim izleyicler olur, genel kitleye ayak uyduramayan sakin tayfa veya grubun azılı hayranlarıdır. Ama bu seferki sahne önü muazzamdı. Resmen şaşırdım, tırstım. Mekan savaş alanına döndü. Yüzüm hariç her yerime darbe aldım, gerçi biri gözlüğüme vurdu ama kırılmadı, kırılsa kafasını kırardım :P

LoG kamyon gibi bi setlist le çıktı. Tüm albümlerinden 2-3 hit çaldılar. Omerta dinlemeyi çok istemiştim ama olmadı. Konserin doruk noktası tabii ki Laid to Rest'ti. Yerinde duran bi tek kişi yoktu. Wall of Death'e girmeyen ibneydi, pogo yapmayan godoştu adassgdf.


Sonuç: Full tutulmuş bir boyun, yolunmuş saçlar, ağrıyan kaburgalar, sızlayan omuzlar, zıplamaktan pelt olan ayak bilekleri, dirsek yiyen mide ve sırt bölgeleri, kollar...

Gazamız mübarek ola. Artık Sonisphere'da Big Four'a kadar kıçımı kımıldatmam. Vefat günümüzüz Big Four'la olacakmış, demek napalım ;)



Daha fazla foto için:


Walk with me in Hell ile konserde kilo verme müsabakası başladı!!!




Bu video da Pit alanından, kargaşa hakkında bilgi verecektir!
Blacken the Cursed Sun'ı kıyamet gibi çaldılar valla. 3.30'dan sonrasına bayılıyorum





Şurada da görüntü ve ses kalitesi gayet iyi pek çok video bulabilirsiniz konserin:
Tepkiler:

4 yorum :

Earl dedi ki...

Asıl Wall of Death Black Label ilen yapılır,çalmadılarsa ayıp etmişler..

Volkan dedi ki...

çaldılar. son parçaydı hemi de

Earl dedi ki...

Randy insan falan değil. Bu Ahmetçakarvari cümleyi kurdum çünkü Black Label gibi vokali zor parçayı bir de konser sonunda çığırıyor manyah..xD

Volkan dedi ki...

harbiden de insan değil şeklinde bir tanju çolak ifadesi de benden gelsin :)

1 dakka yerinde durmadı, dağ tepe bayır heryere çıkıp tepindi üstüne böüürdü. goblin mübarek.