26.5.10

facebook'tan nefret etmek için nedenler

Facebook'suz da olmuyor, onlu da olmuyor be kirve.

Geçen bi kadın, bildiğin bi kadın ama mesaj attı. sen harbiye'den volkan mısın? diye. anladım tabii nerden bahsettiğini evet filan dedim, aaa ben senin arka sırandaki kız, tanıdın mı diyo. Ulan fotolarına bakıyorum, ben böyle biri tanımıyorum, kadınsın sen resmen, nasıl senle yaşıt olalım? Bakıyorum benden ufak bile çıktı, alla alla, hafıza kaybı yaşadığımı sandım bi ara, sonra bi kaç foto gösterdi, harbiden arkadaşmışız, bi kaç şey hatırlar gibi oldum, içimden senin gibi çirkinle nie arkadaşlık yapmışsam diye geçirdim ama kibarlıktan diyemedik. Neyse ay napıyosun ay ne ediyosun, ay çok değişmişsin ama siman aynı bla bla.. Üzerinden geçmiş 15 sene ya, fitil oluyorum o okul ilişkisinin bittiği noktadan muhabbetin devam etmesine. Ben direkt konuya giriyorum mesela. Geçen ay ilkokulda kafasına bilerek şişe atıp da yardığım hatta biraz iz bıraktığım çocuğun avatar resmine "kafandaki o izi bırakana koyim" yazdım, "ben de lan ben de" diyo ama tanımadı beni hauahua :)

İşte bu musallat olan "kadın" da maşallah tüm ilkokul-ortaokul çevremi aramış etmiş bulmuş facebook'ta. Herkes var yani (biri hariç). kaç yüz kişinin fotosuna baktım bi ara hatırlamıyom bile ama bu flashback denilen şey gerçek harbi. aa bununla okuldan kaçardım, aa bununla top oynardım, aaa buna pandik atardım, aa bunu öpmüştüm, aaa bu beni dövmüştü, aaa bu hiç yüz vermemişti gibi anılar gidip geldi.

ŞURADAKİ yazımda bahsetmiştim bi kaç ilk sevdiceklerimden :) Dedim "lan kesin bu kızları da bulmuştur bu". arattım harbiden de bulmuş. Tabii sonra facebook'tan iyice nefret ettim. daha ilk ilk "aşığım anne ya beeeeynn, bana al bu kızııı" dediğim kız evlenmiş.

Tabii ben resmen kaderimi baltalamıştım. Kızla daha sonradan lise arkı olmuştuk ve ben 4 yılda "1 kez bile yüzüne bakmamış selam vermemiştim" utancımdan. mutluluklar dilerim hıh :PPP



ama en acısı da şu aşağıdaki hatundu. Bu da üstteki kızın uzaktan akrabasıydı (çok ayran gönüllüymüşüm:P). ASlında ilk "kara kuru kız" sevdam bu hatunla başlamıştı. böyle arap kızı gibi esmer, olabildiğine kıllı, kaşlı, dudaklı şıngır mıngır. Tek sorun o bana hasta ama yüz veren taraf ben değildim :) Çok fena daktilo anılarımız olmuştu acaba hatırlar mı :))) Tabii ki asla ilişemem yanına filan. Bende böyle kötü bi sendrom var işte. yolda bana selam verse koşarak kaçarım bile belki haushda. Tabii o zamanlar bilseydim bunların böyle serpileceğini, ohoo. her ne kadar acayip kart gibi dursalar da, değiller. ya da hayat yıpratmış bunları, ya da bunlar kendilerini paralamışlar ahudaudad bilemeyeceğim.

walla bigün buraları görürler de fotolarını görürlerse de kusra bakmasınlar, (kocaları sıçar gerçi ağzıma da haudhaua) yapcak bişi yok. Facebook yüzünden hepsi.

(Tabii daha sonra diğer tanımadıklara baktım. Rıdvan Dilmen'e acayip benzeyen samimi bi arkım vardı, resmen kel olmuş, saç kalmamış kafasında, 3-4 yaşında bi de çocuğu olmuş, lan 22 yaşında evlenilir de çocuk mu yapılır diye yazcaktım da, hiç bulaşmadım. Daha sonra diğer evlenen kızları gördüm. Bildiğin yelkenli gemi gibi genişlemiş o damla gibi kızlar. Yemişler hamur işini tabii, bi de koca yapınca salmışlar. hiç sevmiyorum böylelerini valla. bunların bi üst modelinde eşofmanlarında çamaşır suyu var işte.

Bi de çirkin erkekler vardı, onlar da değişmiş he. böyle bi tripler, bitirim havalar, kas yapıp foto çektirmeler filan, ilgin. kimisi hapse bile girmiş, birisi askerden silahla pozlar vermiş, kimisi iş yerinde "bakın bana ofis verdiler, bu da telefonum, bu da fotosu" demiş, gömlek 5 tl ama. birisi hala beşiktaş aşkıyla yanıyo, kimisi hala futbol oynuyo, kimisi DJ olmuş, kimisi baterist, kimisi de şiir filan yazmış, damar takılıyo. çok acayip lan bu hayat. vapurlar filan böyle.
Tepkiler:

5 yorum :

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

"böyle arap kızı gibi esmer, olabildiğine kıllı, kaşlı, dudaklı şıngır mıngır."

AHAHAHAHAHAHAHAHA, bunlar iltifat değil, farkındasın değil mi? =D

Volkan dedi ki...

yoo gayet de iltifat :)))

orta karar dedi ki...

Askerlik, evlilik, bazen çocuk fotoğraflarını görünce insanların, yaşlanıyor muyuz diyorum. Sonra onlar yaşlanmış olum diyerek avutuyorum kendimi =P

StummScream dedi ki...

Volkan bilgisayar başında çürüyüp gidecekmiyiz ne?

Volkan dedi ki...

Stumm: Yok, sanmam, niye çürüyüp gidelim, aaa, lütfen :P HMMmmmm


Ortakarar: aynen :)) Bende sorun yok, onlar sorunlu bakış açısını oldukça severim :)