11.5.10

Çocuklar Duymasın geri dönmüş... Hassssktr!


Yalan yok, izlerdim. 17 yaşında filandım işte. ben Haluk'un "taş fırın" ayaklarına gülüyordum daha çok. Ama favorim Selami idi. Sempatik bi karakerdi. Şimdi de duruyor mu acep?

Ben en çok şimdiki ailenin muazzam evrimine şaşırıyorum. Lan havuç kazzzık gibi olmuş. Ben bunun Hobit kadar olduğunu dönemi dün gibi hatırlıyorum! Duygu da çemçükün önde gideniydi, manken olsaymış bari ya hauahua. Pınar Altuğ zaten tam MILF modunda. Tamer de bildiğin pörsümüş, çökmüş adam. 9-10 yıl kadarcık geçmiş alt tarafı, ben kendimi hiç büyümüş, değişmiş gibi sanmıyorum.

Neyse. Sanırım bi kaç bölüm izlerim. Merak etmiyor değilim valla :) Değişik bir nostalji olacak şüphesiz ama bu eski dizilerin "yeni haliyle devamı" olayı tutarsa vah TV kanallarının haline (sanki TV izliyorum :P)

Fragman:


Sonradan Not: Evet ya, Duygu rolündeki kız o kız değilmiş. Ben de diyorum nolmuş bu kıza! İpsiz Recep'teki Hayal Garip adındaki garip adlı hatun kişisi oynuyormuş (85'liymiş :P)
Tepkiler:

5 yorum :

electricskull dedi ki...

duyguyu oynayanın yeni birisi olduğunu duydum,o kız bu kadar büyüyüp güzelleşemez bence

Volkan dedi ki...

Düzeltme için teşekkürler.
Evet doğruymuş. Hayal Garip adında kız oynuyormuş yeni Duygu'yu.

Aydedeye havlayan dedi ki...

haaayıııııııııırrrrrrrrr!!

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

"Yalan yok, izlerdim. 17 yaşında filandım işte. ben Haluk'un "taş fırın" ayaklarına gülüyordum daha çok... Merak etmiyor değilim valla :)"
Abi bazen çok şaşırtıyorsun beni. =)

Volkan dedi ki...

fena mı işte, şaşırtıyorum :) Sağım solum belli olmaz her an herşeyi sevebilir merak edebilirim :P