30.5.10

Cem yılmaz + Şener Şen = Av Mevsimi


übersonik bir Türk filmi geliyor Aralık'ta. Kadro müthiş. Yönetmen zaten öyle. Hikaye de bir hayli garip ve Türk insanının sevdiği türden. 2 milyon izleyicisi kafadan var gözümde valla. Teaser'ı da aşağıdaki linklerden izleyebilirsiniz.

http://www.avmevsimifilm.com/
http://www.facebook.com/AvMevsimi


Türkiye sinemalarında dünya sinemalarından dört yıl gecikmeyle Mart 1964'te gösterilmeye başlanan "The Magnificent Seven-Yedi Silahşörler" dev oyuncu ve sanatçı kadrosuyla sinema tarihinde kendine iyi bir yer edinen popüler filmlerden birine dönüşmüştü…Bu karşı konulmaz formül sekiz ay sonra izleyebileceğimiz bir Türk filmine de uygulandı… Son 20 yılda Türkiye sinemalarında en çok kişi tarafından izlenen "G.O.R.A.", "Eşkıya" ve "Babam ve Oğlum" gibi filmlerin kadroları Aralık 2010'da sinemaseverlere sunulması beklenen polisiye türündeki "Av Mevsimi"nde bir araya getirildi.Şener Şen ve Cem Yılmaz sinemaseverleri bu filmlerinde güldürmeyecek tam tersine gerecekler.

Sinemanın Yolunu Tutacağınız Film: Av Mevsimi
Yavuz Turgul'un (1946 doğumlu) hem yönetmenliğini, hem senaryo yazarlığını üstlendiği yedinci film olan "Av Mevsimi"nde Şener Şen (26 Aralık 1941 doğumlu), Cem Yılmaz (23 Nisan 1973 doğumlu), Çetin Tekindor (16 Temmuz 1945 doğumlu), Melisa Sözen (6 Temmuz 1985 doğumlu) ve Okan Yalabık (13 Aralık 1978 doğumlu) baş rolleri üstleniyor. "Av Mevsimi"nde içinden çıkılmaz gibi görünen bir cinayet olayını aydınlatmakla görevli polis detektiflerini Şener Şen, Cem Yılmazve Okan Yalabık, Cem Yılmaz'ın canlandırdığı aynasız karakterinin eşini Melisa Sözen, holding patronunu Çetin Tekindor canlandırıyor.

Şener Şen ile Yavuz Turgul Altıncı Kez Bir Arada

"Av Mevsimi", yönetmen ve senaryo yazarı Yavuz Turgul ile Şener Şen'in "Muhsin Bey"(1986), "Aşk Filmlerinin Unutulmaz Yönetmeni"(1990), "Gölge Oyunu"(1992), "Eşkıya"(1996) ve "Gönül Yarası"ndan(2005) sonra birlikte çevirdikleri altıncı film.

Şener Şen ile Yavuz Turgul'un Arasını Açan Film

"Yavuz Turgul'la çalıştığım zaman mutlu oluyorum," diyen Şener Şen "Aşk Filmlerinin Unutulmaz Yönetmeni"nden sonra Yavuz Turgul'a "Seninle çalışmak istemiyorum," dedi. Bu dargınlık bir yıl kadar sürdü. Bu konuda Yavuz Turgul şunları söylüyor:

"Şener Şen, "Aşk Filmlerinin Unutulmaz Yönetmeni"nde bana çok kırılmıştı, haklı olabilir, dediğim gibi film setinde biraz tuhaflaşıyorum ben, dişlerim çıkıyor, garip şeyler yapıyorum…Bundan dolayı kırılmıştı Şener Şen.Fakat sonra arkadaşlığımız, dostluğumuz devam etti.Sonra da gelip, "Ya biz galiba hata yapıyoruz, birlikte film yapmaya devam edelim," dedi. Ben gittiği zaman "Niye?" diye sormamıştım, döndüğü zaman da "Niye?" diye sormadım ve sonra devam ettik Şener Şen'le."
Tepkiler:

3 yorum :

Eliza Doolittle dedi ki...

Bu filmi ben de senin tweetlerinden öğrendim ve pek heyecanlandım...Cem Yılmaz çeşitli röportajlarında, Şener Şen ile birlikte oynamak hayalini söylüyordu. Turgul-Şen işbirliği zaten hep harikadır. Kadronun kalanı da harika. Bakalım :)

Volkan dedi ki...

ah tweetlerim bi işe yarıyor, ne kadar mesudum :)
Evet, hep söylüyordu, ben de ilk gördüğümde nası yaa filan oldum, Aralık'ta ilk gün ilk seans ordayım :P

StummScream dedi ki...

Ölmezde sağ kalırsak ilk gün izlemeyi düşünüyorum. Kabadayı'yı da sinema da izlemiştim o da çok güzeldi. Türkiye'nin böyle filmlere ihtiyacı var bence.