13.5.10

browni intense

Orta şiddette rejimdeyim 1 aydır filan. 3 kilo kadar ancak verebildim. Herkes iyi rakam dese de ben sanki 5 kilo vermiş olmam diye düşünüyorum. AMAAAA şu aşağıdaki şeytan icadı yok mu. Tüm verdiğim 3 kiloyu geri alasım geliyor! İçine iblisss kaçmış bu yiyecekten uzak durun, içine ne katıyorlarsa tiryakilik yaratıyor resmen ya. Ucuz ve fiyatına göre de tadı orgazmik. UZAK DURUN :(





REKLAM: (Demet Evgar ile Intense de ne güzel gidiyo he :P)



Facebook Fan Page:
Tepkiler:

6 yorum :

Pelin P.A. dedi ki...

Çikolata canavarı olsam da bir ben beğenmedim galiba bu mereti. Kakaosu biraz fazla kaçmış gibi geliyor bana. Ama tabi bitter çikolata da sevmeyen bir insanım diğer yandan. (kendi içinde çelişme... zzzttt ztttt)

Volkan dedi ki...

ben de tanıyorum sevmeyen. ama bir kaç tane :D azınlıksınız çok net olarak :) hem çelişki iyidir, I like it :P

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

evet biraz ağır bir tadı var, bence kare şeklindeki eski browni hâlâ en güzeli.

Volkan dedi ki...

bi sevdiğimi sevsen şaşıcam :P

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Demet Evgar dişlerini düzeltince daha bir şey olmuş. Neyse o değil de, bak Tansaşlarda Wasa diye bir şey var, belki biliyorsundur da bir yazına konu olacak kadar sevmemişsindir. Kraker böyle, arasında çilek kremalı, ahududu kremalı, peynirli domatesli falan sosu olan bir şey. Hem tadı çok güzel, hem de kalorisi az. Sonra yine Eti'nin Tadımca'sı var, böyle ballı, antep fıstıklı falan, kesin yemişsindir. Vedat Milör'ü kıskanıp şuncacık ete bir sürü para dökmeyi biliyorsun, bak böyle lezzetler de var yani. =P

AHAHAHAHA kendimden utandım şu an.

Volkan dedi ki...

hauhahua :))) alemsin.

Tadımca'yı biliyorum. fena değil gerçekten ama öyle müptelası etmedi valla.

Warsa'yı da yeni duydum. Maşallah içinde bi insan eti yokmuş. Onu da bi deneyelim.

Tüm evren zaten beni beslemeye uğraşıyo şu sıralar. Allahtan diyete başladık he, iblisler :P