21.4.10

Yerin Dibine Girdiğim Anlar #5

Ben bu güzel seriye niye ara verdim ya, halbuki neredeyse günde en az 1 kez giriyorum ben yerin dibine :) Eğer önceki yerin dibi serilerini okumak istiyorsanız, sağdan arama kısmını kullanın, uğraştırmayın beni :P

Bu seferki anım harbi dibine kadar soktu beni. Ama olacağı belliydi, kaşındım resmen.

Normalde cin gibi olduğum anlarda otobüse filan bindiğimde beşik etkisini gösterip sanki 1 hafta uyumamışım gibi davranabiliyorum. Göz kapaklarına karşı savaşmak zor haliyle ve arada fışştt diye kayıp gidiyorum. Neyse, elimde kitap, arkada, kapının hemen solundaki, önü camlı yerde oturuyorum, yanımda da bir kız. Muhtemelen 23-24 yaşlarında. Orta şeker. Kitap okuyorum ama harfler dans ediyor sayfada, kayıyorum yavaş yavaş, uyku kendisini gösteriyor. İşin daha vahimi, horlarım ben eğer bir anda küt diye gidersem. 3 saniye uyursam orda 2.5 saniye bir hörörör diye ses çıkarırım. Düşünsenize yanınızdaki filinta gibi delikanlı (ehehe) su kaynatır gibi sesler çıkarıyor? Evet, güzel bir sahne değil.

Ben de bununla uğraşıyorum işte. "Uyuma volkan, uyuma oğlum, az kaldı bak ineceksin, evet dışarı bak, gözünü ovuştur" derken küt diye gitmişim. Her halde bir 10 saniye blackout oldu, sanki 3 yıldır uyuyorum gibi rüyalar görmeye başladım derken, istemsiz bir hareket olur ya uykudan uyandığınız anda Keto gibi el kol oynar. EVET. ondan yaptım işte hebele diye.

ÇAT dedim yandaki kıza bir kol attım aniden, sonra elimdeki kitabı düşürdüm, daha gözlerimin yarısı açılmamış "lann noluyooo" demeye kalmadan, o önümdeki camdan bir yansıma gördüm. Hani otobüsün arkasındaki arabanın yansımasını sanki önden size gelen bir araba gibi görürsünüz ya o cam ile, işte allah o yansıma kanununun belasını versin! Araba çarpıyo sandım yemin ederim önden önden. o bri saniyede neler geçti aklımdan anlayamadım, anannnskkiiiii diye filan kaşım gözüm atmaya başladı ki, garip nefes alışverişler, yanımdaki kız "Kabus gördünüz galibaaaa" dedi. O an kendime geldim. Yansıma olduğunu anladım, kitabımı eğildim aldım, bu sırada kızı biraz daha sıkıştırdım iri cüssemle (ehehe). Sonra kıza baktım, baktım;

"yok ben uyumuyordum, öyle oldu" gibi anlamsız bir şey söyledim. Hani uyurken telefon çalar ve o anda açarsınız, anlamsız şeyler söyler uyursunuz, tam o moddaydım işte. Sanki o anda uyuyordum desem daha rezil olacakmış gibi niye davrandım anlamadım... Sonra da zaten kızara bozara indim 1 durak önceden. Aradaki fark için de "iyi oldu iyi, spor oluyo sana ne güzel işte volki" dedim. Otobüste uyumamak için ilaç alıcam artık. çekilecek dert değil ya.
Tepkiler:

7 yorum :

Pelin P.A. dedi ki...

Tam macera olmuş.

Volkan dedi ki...

daha az rezil olacağım bir macera dilerdim aslında :PPP

StummScream dedi ki...

Dün iki adet amcanın yan yana oturup bir uyku modu vardı adamlar aşmış dedim. Normal de insan kafasını cam'a dayar ya da sağ, sola kayar ya kafası. Yok abi adamlar prof. ayakta uykucusu. Koltukta kafa önde çene gövdeye dayanıcak şekilde sağa sola yatmadan mışıl mışıl uyuyordu herifler abi aşmışsınız nasıl yapıyorsunuz diyecektim adamlara biraz daha izleseydim.

Volkan dedi ki...

oha. ayakta uyumak da başak bir boyutmuş gerçekten :D amcalar ayak kaslarını kitliyor demek ki :D ben ayakta zor yürüyorum adamlar uyuyo asdasd

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

Çok ta büyük bir şey değilmiş ya, daha iyisini yapabileceğini biliyorum. En azından daha önceki maceralarını düşününce böyle bir his, bir inanç doğdu içimde. Senin o içine... diyorsun, anlıyorum seni. =D

Volkan dedi ki...

bu kadar da rezil olmamı istediğini bilmiyordum :PPP ama seni mi kırcam. yarın muz kabuğuna basıp denize düşeyim hatta kolumu kırayım bea :P

IMPERATOR CAESAR FLAVIVS PIVS FELIX VICTOR MAXIMUS AVGVSTVS dedi ki...

ehehe benim istememle hiçbir ilgisi olmadığını ikimiz de biliyoruz. öyle muz kabuğu falan diye şaka yapmışsın ama bahtsız bedevinin birisin, çıkar mıkar bak, dikkatli ol. =D