29.4.10

Adam olacak çocuklar!

SLAYER - EXODUS - SUICIDAL TENDENCIES - POSSESSED elemanları daha çocukken ÇEKİLMİŞ FOTO.
Hiç biri henüz milyonları peşinden sürükleyeceklerini bilmeden eğleniyor. Kill em all efsanesini de tshirtlerden görebiliyorsunuz. Muhtemelen ben 2-3 yaşlarındayım o sıralar, burnumu karıştırıyorum :P


BAY AREA'NIN EN YUMURTALIKLI 2 GRUBU, SLAYER VE METALLICA İLK KEZ YAN YANA GELİR. LARS BİLDİĞİN GAMZE, JAMES DE AYŞEGÜL GİBİ ÇIKMIŞ HAUHAU. LOMBARDO DA IKINIYO YUMRUĞUNU SIKMIŞ! KARATE KID TAM HAHAHA

Tepkiler:

6 yorum :

Pelin P.A. dedi ki...

Şahane fotoğraflar bunlar.Pek cicilermiş zamanında. Saçlar da muthteşem :D

Volkan dedi ki...

ehehe, aynen walla. Tom araya'ya bak, lolipop gibi. Şimdi saçları beyazladı jesus oldu :D hey gidi heyyy

Pelin P.A. dedi ki...

Burzum'da noel babaya dönüşmüş. Vah Varg'ım yumurta gibi çocuktu.
http://userserve-ak.last.fm/serve/_/7597893/Burzum+varg1_320_1215331211.jpg

Volkan dedi ki...

harbiden he, bi "ho ho hoooo" demediği kalmış :) hapishane adamı çok değiştiriyo işte :)

Pelin P.A. dedi ki...

Ciğerleri çürümüş orada cıgaradan. Ahhh bunu yazmasaydım ölürdüm.:))
Bu arada Lamb Of God VIP biletler satışa çıkmış. Sahne önünden seyretme ve grup elemanlarıyla kanka olma modu da içindeymiş. 150 TL. İkilemde kaldım çok feci.

Volkan dedi ki...

seviyosan ve imzalatacak bişiler varsa, fena bi rakam değil walla aslında. ben VIP'e karşıyım o ayrı tabii :)