30.4.10

2 Street Fighter ustası yine karşı karşıya

2006'daki o ünlü dövüşü hatırlamayanları ŞU ADRESE alalım. Daigo, gıdımlık enerjisi olmasına rağmen Chun-Li'nin tüm ataklarına tanrısal bir zamanlamayla parry yapıp, maçı oradan kazanıyor, izleyicileri ayağı kaldırıyordu. Sonra zaten meşhur oldu adam.

6 gün önce de Super Street Fighter 4 galasında tekrar bir araya geldiler. Daigo Guile'ı seçti, Justin de ilginç olarak Rufus'u. Ben maçı izlemeden "Kesin Daigo hiç yenilmeden yener Justin'i" diyordum ama öyle olmamış.

hatta Justin, Daigo'dan bir round'u Perfect bile alıyor. VE yine inanılmaz bir finali var maçın. Sunucu mavi ekran veriyo resmen. Ben de hayatımda ilk kez böyle bi final izleyip özendim valla. Adamlar Cancel + Dash tanrısı olmuş anasını satim...

Tepkiler:

5 yorum :

StummScream dedi ki...

Ben fps'den kafamı kaldırıp bunları görmemişim hiç =(((

Türkiye'de de böyle LanGame'ler olsa keşke çok sınırlı sayıda oyun ve LanGame düzenleniyor.

Düzenlenenlerin büyük kısımıda iyi organize edilemediğinden hiçbir tat vermiyor.

Volkan dedi ki...

The Game geliyor, o konuda müjdemi verebilirim :)

Artık bu tip LAN eventlerin adresi belli olacak ;)

StummScream dedi ki...

Hmm iletişim için ve oyunlarla ilgili bilgi verebilirmisin peki =)

SC2 gelsede doya doya solo LanGame'lere katılsak =((

cemo dedi ki...

Adamlar yemiş yutmuşlar oyunu

Volkan dedi ki...

stumm @ Henüz veremem ama her türlüsü olacak emin ol :)

cemo @ aynen. hatta sindirip çıkarıp tekrar yemişler :P