23.3.10

yabancı-sever


eminim ki rüyalarınızın birinde ilk gördüğünüz birileri görmüşsünüzdür. uyanınca da "ulan kimdi bu alla alla" ifades yüzde belirir genelde. Ben de hayatının 3'te 1'ini uyuyarak geçiren ve genelde de rüya görüp bunları unutmayan tayfadan olduğum için, bu tip "yabancı" karakterli rüyalar acayip ilgimi çekiyor.

Biri size bakıyor, diyorsunuz ki bu bakışı ancak beni tanıyan biri atabilir. Düşünüyorsunuz rüyanızda aynen. Akla gelen soruysa "ben niye tanımıyorum ki". Normal hayattan farkı, böyle bir soru sonrası o kişiye yabancılaşırsınız uzaklaşırsınız. Ama mekan rüyalar olunca öyle olmuyor. Bir yabancıyı keşfetme heyecanına giriyorsunuz. Bu yeri geliyor onunla atılacağınız bir kovalamaca oluyor, yeri gelince bir kavga, yeri gelince hassas dokunuşlar. Artık bilinçaltı beyne ne iletiyor da böyle yabancı odaklı suretleri kafamızda canlandırıyor bilemem ama benim açımdan olaya bakarsak, çok ilginç. Örneğin çok önceden bir rüyamda böyle milf tadında bir bayana aşığım. Suratı da hiç tanıdık değil ama rüyamda resmen kendimi aşık hissediyorum. Öl dese ölcem filan. Sabah uyanınca bi garip oluyorsun. Suratının detaylarını filan aklına getiriyorsun. Lan acaba şimdi karşıma çıksa aşık mı olurum diyosun. Ahaa... onun saçına benzer biri görünce heyecan yapıyorsun boş yere... (bi de niye milf hjajajdsf)

Başka bir rüyada bir çeteden kaçıyoruz böyle. Bildiğin ayaklarım kıçıma vura vura kaçıyorum. Korkudan doldurcam altıma. Elemanların elinde keser, balta, satır filan var. Bir yakalasalar bittim. Lan gencim güzelim bi durun diye bağırasım geliyor. Yanımda da böyle kısa boylu, hafif atletik, babacan tavırları olan biri var, hadi kanka koş koş diyo, gaz veriyor. Ona orda çok güvendiğimi filan hissediyorum. Yani o düşse kalsa yolda ben de orada onunla kalıcam. Tanımadığın birine güvenmek...
Ya da uykunda uyurken biri usulca yanınıza sokuluyor. Ulan noluyoruz demeden hoş bi esmer parmak ucuyla şefkat gösteriyor size. Abazalıktan değil, orada sanki 15 yıllık bi ilişkideymişsiniz gibi bir elektirkle karşılık veriyorsun karşı cinse, ama adını sorsalar bilmiyorsun. Sanki az sert dokunsan patlıcakmış gibi narin geliyor gözüne. Yer yer kıyamıyorsun bile. O da farkında, sen de farkındasın tanımıyorsunuz bir birinize ama iki taraf da şaşkın şaşkın bakıyor gözlere, e şimdi ne yapıyoruz?

Örnekler çok. Ama sonuç hep aynı. Çok heyecanlı kesinlikle. Keşfetmenin verdiği o kısa, geçici keyfi gerçek hayatta değil de rüyada hissetmek daha da bi garip geliyor kulağa. Rüyalarıyla değil hayalleriyle yaşayan ben için, yabancı olmak, hiç de o kadar korkunç bir şey değilmiş gibime geliyor. Aslında daha kolay sadece
Tepkiler:

3 yorum :

Gadno Kopele dedi ki...

metin fidan tadinda bir yazi olmus tebrik, milf olsun camurdan olsun, genclerden ne gorduk bas belalari :)

Earl dedi ki...

rüyada aldatıldığını görmek ama aldatanı gerçek hayatta hiç tanımamak... yine de koyuyo. :D

Volkan dedi ki...

ooooo... onu bilmiyorum işte. Ama koyuyordur muhtemelen :D