12.3.10

God of War 3 kanırtmaya geliyor!


Kim derdi bir gün God of War'un, Kratos'un İstanbul sokaklarını süsleyeceğini, Türkçe TV reklamının olacağını... Kimse demezdi ama Sony'nin büyük bir atağıyla bu hayal gerçek oldu.

İstanbul'un en işlek yerlerindeki billboardlarda Kratos'u görebilirsiniz, tüm metro istasyonları neredeyse tamamen Kratos'un kuşatması altında. Üstüne bir de TV reklamı geldi.

Sony oyunu 17 Mart günü tüm Türkiye'de satışa çıkarıyor. Fiyatı da 99 TL gibi inanılmaz bir fiyat olacakmış.

Dergiden de ismini vermek istemediğim "biri" şu saatlerde oyuna yumulmuş bir şekilde kılıcını sağa sola sallıyor. HAYIR KISKANMIYORUZ ELBETTE. Hele ben. Niye kıskanim ki yani? Alla allaaa... Ben de de Final Fantasy 13 var. Benimki daha iyi, daha çok döver. Hıh.

(lannn. oynamam lazımmm onuuuu :(((((((((((


Havalı reklam da şöyle:

Tepkiler:

7 yorum :

StummScream dedi ki...

Haftasonu açık mı sizin ofis =P

DCD dedi ki...

Elimizin altındaydı o oyun Volkan!!! Alıp kaçmamız gerekiyordu... Meksika Sınırına kadar =) Olsun ama elbet oynayacaz.

ben de geçenlerde metroda görmüştüm. heryer kratos olmuş amk

Volkan dedi ki...

stumm @ maalesef değil ;) Kimsecikler yok ehehe

DCD @ SAna noluyooo! İlk ben gördüm oyunu! Sıranı bekle :P (hemen satarım :))

Monthius dedi ki...

GoW III için de yardım falan lazımsa hiç çekinme Volkan... Söyle yani. :P

StummScream dedi ki...

O zaman daha iyi dalıp içeri oynayalım nihahahaha!..

Volkan dedi ki...

Monti @ ahaha. oyunu çalma konusunda yardım edebilirsin mesela :P

Stumm @ Sence ofiste bırakır mıyız GoW3'ü öylece :)) Şu anda bir evde muhtemelen 2. kez bitiriliyordur :P

StummScream dedi ki...

Bırakkk el altından torrentlere share ediyorsunuz oyun çıkmadan değil mi? Çakallar sizi şikayet edicem hepinizi =P